• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gameplay Aanwezige held in de stad toevoegen in de aanvalsplanner

Hallo,

Ik werk zo goed als altijd met de aanvalsplanner, en op zich vind ik dat een handig tooltje, zij het dat je niet de aanwezige held in de stad in de aanval mee kunt plannen.
Zo heb ik standaard Zuretha in een VS stad zitten, en toch vergeet ik die regelmatig met een aanval mee te sturen omdat je die snel vergeet toe te voegen na het terugroepen van een aanval die je opnieuw verstuurt.
Waarom is het wel mogelijk de bij de stad horende eenheden in de planner in te voeren, maar niet de held die aan de stad is toegewezen?

Je kunt zelfs meer eenheden inplannen dan je op dat moment in de stad hebt, als ze maar aanwezig zijn in je stad op het moment dat je de aanval wilt versturen. Je kunt dus ook eenheden inplannen die nog niet gebouwd zijn. Het lijkt me dus ook zinvol om de mogelijkheid toe te voegen in de aanvalsplanner om een held in te plannen om die met de geplande aanval mee te kunnen sturen.

Als je eenheden niet in de stad zijn op het moment dat je je aanval wil versturen krijg je ook de melding "niet genoeg eenheden in de stad aanwezig"; het zou dan toch niet uit moeten maken dat de optie "held meesturen" toegevoegd wordt, zodat je die zoals bij een normale aanval die je gaat versturen, gewoon aanvinkt en als er dan geen held in de stad is, dat je dan de melding "niet genoeg eenheden in de stad aanwezig" ook krijgt.

Laatst bewerkt:

Graecus 001

Winnaar Personage Rollenspel
Held wordt ook niet geselecteerd met de knop alle eenheden toevoegen.
Oké, als je een held hebt die geen aanvalsbonus doet is dat normaal dat je die niet mee wilt, maar anders ...