• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Academie en grot

DeletedUser23865

Gast
Ik heb 2 vragen over het spel, wellicht dat eentje een bug is.

1) Ik heb dit spel voorheen gespeeld, alleen nu zijn er wat updates geweest. De academie en boerderij (en nog wat andere gebouwen volgens mij) hebben nu extra levels, maar op welke werelden is dat? Ik speel alleen op Knossos.

2) Ik kan mijn grot niet bijvullen. Ik heb 3 spionnen weg gestuurd, voor ieder 1000 zilverstukken, maar ik kan mijn grot niet meer bijvullen. Er is nu nog 2k aan ruimte over. Is dat iets nieuws of is dat een bug? Ik heb de pagina al twee keer ververst en ook op twee verschillende browsers geprobeerd (Firefox en Chrome).

Alvast bedankt!

KingRebel
 

DeletedUser

Gast
Ik heb 2 vragen over het spel, wellicht dat eentje een bug is.

1) Ik heb dit spel voorheen gespeeld, alleen nu zijn er wat updates geweest. De academie en boerderij (en nog wat andere gebouwen volgens mij) hebben nu extra levels, maar op welke werelden is dat? Ik speel alleen op Knossos.

2) Ik kan mijn grot niet bijvullen. Ik heb 3 spionnen weg gestuurd, voor ieder 1000 zilverstukken, maar ik kan mijn grot niet meer bijvullen. Er is nu nog 2k aan ruimte over. Is dat iets nieuws of is dat een bug? Ik heb de pagina al twee keer ververst en ook op twee verschillende browsers geprobeerd (Firefox en Chrome).

Alvast bedankt!

KingRebel

De extra levels van academie, boerderij, tempel, extra onderzoeken in de academie, etc, komen vanaf Juktas op alle werelden voor.
Als je grot nog niet lvl 10 is, kan je pas bijvullen zodra de spionnen aangekomen zijn.
 

DeletedUser19428

Gast
De extra levels van academie, boerderij, tempel, extra onderzoeken in de academie, etc, komen vanaf Juktas op alle werelden voor.
Als je grot nog niet lvl 10 is, kan je pas bijvullen zodra de spionnen aangekomen zijn.

klopt
maar als je je grot level 10 hebt en vult hem boordevol dan kun je hem ook weer laten zakken, sommige spelers doen dit alleen hij kan dan niet meer gevuld worden dan moet die eerst weer op level 10 staan dan kun je hem onbeperkt vullen
 
Bovenaan