• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

academie

DeletedUser

Gast
wat gebeurd er eigenlijk, als je een academie level 30 hebt, en je hebt al veel dingen onderzocht en je gaat hem afbreken?
reset hij dan de onderzoeken?
 

DeletedUser

Gast
ik weet niet precies wat er dan gebeurd maar om bijvoorbeeld stadsfeesten te houden heb je een academie lv 30 nodig dus het is beter om de academie niet af te breken
 

DeletedUser10434

Gast
wat gebeurd er eigenlijk, als je een academie level 30 hebt, en je hebt al veel dingen onderzocht en je gaat hem afbreken?
reset hij dan de onderzoeken?

Beste mennolaus,

Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, reset hij dan inderdaad de onderzoeken. Deze vraag kan precies hetzelfde gesteld worden met de Bibliotheek. Door de bibliotheek krijg je 12 extra onderzoekspunten, maar op het moment dat je deze 12 punten al gespendeerd hebt en je breekt de Bibliotheek dan af, zit je eigenlijk met 12 gratis onderzoekspunten, en dus wordt ook deze dan gereset.

Grz,
Aschwin
 

DeletedUser

Gast
de onderzoeken blijven bewaart, alleen je kan ze niet gebruiken. Vb: als je academie lvl 22 is, en je hebt koloniesatieschip onderzocht, en je sloopt de academie naar lvl 21, dan blijft hij onderzocht, maar kan je geen kolo bouwen in je haven. Als je de aca dan weer uitbouwt, hoef je de kolo niet opnieuw te onderzoeken.
 

DeletedUser10434

Gast
de onderzoeken blijven bewaart, alleen je kan ze niet gebruiken. Vb: als je academie lvl 22 is, en je hebt koloniesatieschip onderzocht, en je sloopt de academie naar lvl 21, dan blijft hij onderzocht, maar kan je geen kolo bouwen in je haven. Als je de aca dan weer uitbouwt, hoef je de kolo niet opnieuw te onderzoeken.

Klinkt logisch inderdaad, anders zou het nogal zonde zijn van al die GS.
 

DeletedUser20717

Gast
Volgens mij kan het gewoon niet. Voor wat betreft een kolo heb je gelijk maar dit onderzoek kost dan ook geen onderzoekspunten.
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij kan het gewoon niet. Voor wat betreft een kolo heb je gelijk maar dit onderzoek kost dan ook geen onderzoekspunten.

Maar er kan altijd een bliksemschicht van Zeus je academie raken, dan gaat die toch echt een level omlaag!
 

DeletedUser20717

Gast
Ben nu ergens een academie van lv 30 aan het slopen waar ik nog 1 onderzoekspunt had. De opdracht om te slopen werd in ieder geval geaccepteerd.
 

DeletedUser10434

Gast
Ben nu ergens een academie van lv 30 aan het slopen waar ik nog 1 onderzoekspunt had. De opdracht om te slopen werd in ieder geval geaccepteerd.

Nou, ik zou zeggen vertel wat er gebeurd.
 

DeletedUser

Gast
Ik weet niet hoe het met een academie zit,

Maar je kunt een bibliotheek niet slopen als je geen onderzoekspunten over hebt. Je moet dan eerst 1 of 2 onderzoeken resetten, voordat de bibliotheek kan worden gesloopt.
 

DeletedUser10434

Gast
Ik weet niet hoe het met een academie zit,

Maar je kunt een bibliotheek niet slopen als je geen onderzoekspunten over hebt. Je moet dan eerst 1 of 2 onderzoeken resetten, voordat de bibliotheek kan worden gesloopt.

Precies, dat bedoelde ik dus in m'n eerste reactie.
 
Bovenaan