• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

account gehacked

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
beste leiding van support

bij deze wil ik ff melden dat mijn account gehacked is ik kan me niet meer aanmelden en krijg te lezen dat mijn ww foutief is?

sleazer heeft op mijn profiel gekeken en er zijn daar toevoegingen gedaan met uitspraken over support medewerkster saartje

hoe moet ik dit nu verder oplossen?

mvg jj1971
 

DeletedUser3865

Gast
AW: account gehacked

maak even snel een ander account aan en maak daarmee een supportticket (of hoe dat dan ook heet :p)

daar zullen ze dat kunnen controleren en zo nodig hem teruggeven en dan de andere misschien ook nog bannen (maar daar ben ik niet zeker over)
 

DeletedUser3159

Gast
AW: account gehacked

Ik wou het ff in Alpha melden bij jou alliantie. Maar jij bent beheerder ;)
Dus bij deze :D
 

DeletedUser

Gast
AW: account gehacked

maak even snel een ander account aan en maak daarmee een supportticket (of hoe dat dan ook heet :p)

daar zullen ze dat kunnen controleren en zo nodig hem teruggeven en dan de andere misschien ook nog bannen (maar daar ben ik niet zeker over)

speler van de ally heeft al ticket aangemaakt
en als ik een tweede account maak wordt ik daarvoor gebanned
 

DeletedUser3865

Gast
AW: account gehacked

speler van de ally heeft al ticket aangemaakt
en als ik een tweede account maak wordt ik daarvoor gebanned

nee hoor, dat is alleen als je op diezelfde wereld gaat spelen, maar dat hoeft helemaal niet om naar de support te kunnen gaan.

zo hebben veel spelers hier een 2de/3de account, en zolang je niet op dezelfde wereld gaat spelen mag dat gewoon ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: account gehacked

Ik betwijfel dat je 'gehackt' bent. Je bent waarschijnlijk of je wachtwoord vergeten, vergeten uit te loggen of je hebt je wachtwoord weggeven.
 

DeletedUser

Gast
AW: account gehacked

nee hoor, dat is alleen als je op diezelfde wereld gaat spelen, maar dat hoeft helemaal niet om naar de support te kunnen gaan.

zo hebben veel spelers hier een 2de/3de account, en zolang je niet op dezelfde wereld gaat spelen mag dat gewoon ;)

moet ik ook weer een nieuw hotmailaccount openen krijg de melding dat het email adres al in gebruik is
 

DeletedUser

Gast
AW: account gehacked

Ik betwijfel dat je 'gehackt' bent. Je bent waarschijnlijk of je wachtwoord vergeten, vergeten uit te loggen of je hebt je wachtwoord weggeven.

niet zo bijdehand doen niemand heeft mijn ww en het staat vast in mijn browser opgeslagen dus wel raar dan he of niet wijsneus
 

DeletedUser

Gast
AW: account gehacked

Gebruik gewoon wachtwoord vergeten en geef je e-mailadres op. Dan krijg je je wachtwoord + je gebruikersnaam en kan je gewoon weer verder.
 

DeletedUser

Gast
AW: account gehacked

niet zo bijdehand doen niemand heeft mijn ww en het staat vast in mijn browser opgeslagen dus wel raar dan he of niet wijsneus

Sorry, maar geen enkele hacker interesseert jouw account...ten eerste hebben ze wel dingen die meer opleveren en ten tweede ben je een noob in vergelijking met de echte top-accounts die dan toch echt eerder zouden worden gehackt.
 

DeletedUser

Gast
AW: account gehacked

niet zo bijdehand doen niemand heeft mijn ww en het staat vast in mijn browser opgeslagen dus wel raar dan he of niet wijsneus

dan is het dus je eigen domme schuld. Nooit een ww opslaan op een computer waar aderen ook toegang tot hebben.
 

DeletedUser3159

Gast
AW: account gehacked

Sorry, maar geen enkele hacker interesseert jouw account...ten eerste hebben ze wel dingen die meer opleveren en ten tweede ben je een noob in vergelijking met de echte top-accounts die dan toch echt eerder zouden worden gehackt.

Daar hoeft het niet perse om te gaan hoor. Ik werd ook een x bijna gehackt zaten ze op mijn laptop.. En zaten ze te proberen. En als ze hem kennen en hij is vergeleken met hun wel goed.. Dan willen ze die account hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan