• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Account verwijderen - spooksteden

DeletedUser

Gast
Hoe verwijder ik mijn account?
Je klikt op "instellingen" en vervolgens kies je bovenaan voor het tabblad "Account verwijderen".

Zodra je je account laat verwijderen, kun je niet meer inloggen. Na 7 dagen wordt je account dan automatisch verwijderd. Alleen je account op deze wereld wordt verwijderd. Je forumaccount en accounts op andere werelden blijven bestaan. Als je account eenmaal verwijderd is, kan je opnieuw op de wereld starten, maar als je meteen opnieuw wil beginnen, kan je gewoon herstarten.

--

Als ik mijn account verwijder worden mijn steden dan meteen spooksteden of duurt dit ook 7 dagen?
 

DeletedUser13353

Gast
AW: Account verwijderen - spooksteden

duurt ook 7 dagen

herstart worden et gelijk spooksteden
 

DeletedUser

Gast
AW: Account verwijderen - spooksteden

Maar in die 7 dagen dat je account wordt verwijdert kunnen je steden alsnog worden overgenomen.. Dus je kan net zo goed een herstart maken naar mijn idee Behalve als je natuurlijk een account van iemand anders overneemt. ;)
 
Bovenaan