• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Accountb resetten

DeletedUser

Gast
Op een sollicitatie voor een ally kreeg ik de reactie dat ik te ver lag. Als ik zou resetten en een bepaalde link volgen,zou ik in hun buurt kunnen terecht komen.
Resetten is dat mogelijk en hoe moet dat?
 

DeletedUser25952

Gast
ik zou persoonlijk niet resetten maar een stadje stichten bij hun.
resetten heb je al je CP kwijt
 

DeletedUser29138

Gast
Zoals hierboven vermeld geraak je inderdaad al jouw cultuurpunten kwijt, indien je net begonnen was op een wereld is dit geen probleem aangezien je er nog geen had.

Een herstart (of reset) kan je aanvragen via instellingen -> herstart.
 
Op een sollicitatie voor een ally kreeg ik de reactie dat ik te ver lag. Als ik zou resetten en een bepaalde link volgen,zou ik in hun buurt kunnen terecht komen.
Resetten is dat mogelijk en hoe moet dat?

Vraag de alliantie eerst om een invite want dan kan je bij een herstart aangeven dat je in de buurt van de alliantie wilt herstarten, anders loop je het risico net zo ver of nog verder weg te eindigen.
 
Bovenaan