• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Achilles -> Petitie

DeletedUser18845

Gast
100% tegen de ww hoop dat ze een keer luisteren

paul 122
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23332

Gast
tegen

ik ben ook zeker tegen de sluiting van wereld achilles en al zeker tegen wat voor verandering dan ook op achilles, gewoon houden zoals t is, geen ww`s!!

stain910
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20126

Gast
tis belachelijk en schandalig hoe ze met hun klanten om gaan

volledig tegen don-deley
 

JMDR

Slingeraar
Spelregels kun je niet halverwege het spel eenzijdig maar aanpassen, omdat het je toevallig beter uitkomt!

Dus Nee!!

JMDR
 

DeletedUser

Gast
Ik denk niet dat dit zin heeft aangezien InnoGames niet vaak luistert naar de spelers,
maar we kunnen het natuurlijk altijd proberen.
Ik zelf heb ooit op Achilles gespeeld, dus ik zet mijn naam hier ook bij.

HeejjEva
 

DeletedUser23320

Gast
Tis weer duidelijk dat innogames ook hier geen rekening houd met hun spelers en de afspraken die zij zelf hebben gemaakt. Dacht dat deze wereld nooit zou stoppen en dat er geen WW's zouden komen? Blijkbaar denkt inno daar heel anders over. Mocht de wereld sluiten doormiddel van de ww's, dan stop ik ook meteen met Grepolis. Elke keer opnieuw beginnen met hetzelfde verhaaltje is ook niet alles.

Ik ben er dus ook tegen!

Gunslinger
 

DeletedUser

Gast
haha wat een idioten volgens mij gaan er duizenden euro's om in de wereld achilles en ik heb van de meeste mensen uit mijn alliantie gehoord dat ze willen stoppen als achilles gesloten wordt, misschien dat jullie ooit achilles moeten sluiten maar doe het dan ten eerste niet op deze manier en ten tweede zodra er minder dan 300 spelers zijn ofzo.
 
Bovenaan