• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Achilles sluiten of niet?

Akrarood

Harpij
Ik speel op Achilles en ik wens geen veranderingen. Als je de wereld beu bent, stop dan gewoon maar laat andere spelers verder doen. Het is een eenvoudige wereld zonder helden, zonder goud, zonder alle ballast die de laatste jaren toegevoegd is en die de nieuwe werelden onevenwichtig heeft gemaakt. Als de wereld onder de 300 spelers valt, dan stopt die: eenvoudig toch.
Helemaal mee eens :)
Ben je er klaar mee drukt dan op de reset

DeletedUser12793

Gast
Ik speel op Achilles en ik wens geen veranderingen. Als je de wereld beu bent, stop dan gewoon maar laat andere spelers verder doen. Het is een eenvoudige wereld zonder helden, zonder goud, zonder alle ballast die de laatste jaren toegevoegd is en die de nieuwe werelden onevenwichtig heeft gemaakt. Als de wereld onder de 300 spelers valt, dan stopt die: eenvoudig toch.

307Uradumas11649FINITUDE111649
Jij hebt 1 stad, die niet volledig uitgebouwd is en staat reeds op plaats 307.
Kijk eens op de andere taalservers. Daar zijn Achilleswerelden met nog een pak minder spelers. Zelfs geen 100, maar ze zijn nog open.
Anderzijds zijn er ook al wel Achilleswerelden gesloten. Het kan dus wel...
Ik wil je niet persoonlijk aanvallen hoor, maar in het algemeen vind ik dus dat spelers met 1 stad hun mening er eigenlijk niet toe doet op een wereld die al 9 jaar open is.

Akrarood

Harpij
307Uradumas11649FINITUDE111649
Jij hebt 1 stad, die niet volledig uitgebouwd is en staat reeds op plaats 307.
Kijk eens op de andere taalservers. Daar zijn Achilleswerelden met nog een pak minder spelers. Zelfs geen 100, maar ze zijn nog open.
Anderzijds zijn er ook al wel Achilleswerelden gesloten. Het kan dus wel...
Ik wil je niet persoonlijk aanvallen hoor, maar in het algemeen vind ik dus dat spelers met 1 stad hun mening er eigenlijk niet toe doet op een wereld die al 9 jaar open is.

Achilles gaat niet sluiten. Er is namelijk 1 regel net als op ww werelden. Komt het onder de 300 spelers gaat de timer erop van een maand. We zitten er nog 140 erboven

Bovendien vindt ik achilles een leuke en eerlijke strijd zonder vs nukes af te kopen ;)

Ben je er klaar mee @bigflik reset dan. Wat zei je ook alweer precies ik wil deze wereld afsluiten. Hoe wil je de wereld afsluiten, als jij er klaar mee bent verpest het dan niet voor andere die er nog plezier op achilles heeft :)

Als je het wil afsluiten reset dan. En vraag aan je moeder of zij trots op je bent

Grtz

Bonkie

JackTheGek

Boogschutter
Achilles gaat niet sluiten. Er is namelijk 1 regel net als op ww werelden. Komt het onder de 300 spelers gaat de timer erop van een maand. We zitten er nog 140 erboven

Bovendien vindt ik achilles een leuke en eerlijke strijd zonder vs nukes af te kopen ;)

Ben je er klaar mee @bigflik reset dan. Wat zei je ook alweer precies ik wil deze wereld afsluiten. Hoe wil je de wereld afsluiten, als jij er klaar mee bent verpest het dan niet voor andere die er nog plezier op achilles heeft :)

Als je het wil afsluiten reset dan. En vraag aan je moeder of zij trots op je bent

Grtz

Bonkie

dude, niet zijn moeder erbij betrekken. dat is erg laag

DeletedUser6529

Gast
@Uradumas
Ik ga Bigflik tegenspreken, jij bent een speler van Achilles dus je mag je mening geven. Maar ik weet niet of je het voorstel en vooral de reden hebt gelezen. Want ik zou je graag aanraden om die toch eens te lezen. Het gaat hem niet over het spel beu zijn, maar over de problemen die grote accounts hebben, waardoor het spelplezier verdwijnt. Wat de veranderingen inhouden is dat er ergens een kleine klok komt te staan, dat er na elk tijdperk een ranglijst komt met eventueel daaraan verbonden beloningen. Er komen geen helden, geen wereldwonderen, geen dominatie, niet het nieuwste eindspel en geen goudhandel. Dus de wereld blijft opzich dezelfde.

We kunnen er van uitgaan dat de regel van Innogames hier van toepassing is: Wanneer er minder dan 300 actieve spelers zijn, dan zal de wereld een maand later sluiten. Maar er is een voorbeeld van een achilles wereld waar nog 66 mensen op spelen dus de regel die jij en Mega Bonk aanhalen, klopt niet 100%. Willen jullie dat de wereld sluit bij 300 spelers of niet? Dat is een discussie die in een ander topic kan gevoerd worden, dit is niet waar we hier over gaan praten, tenzij het een eis is natuurlijk.

Vb: https://grepodata.com/ranking/player/dk9/points/17/55598

Grtz

Bonkie

Tot slot is het bijna onmogelijk om niet te merken dat er spanningen zijn/kwaad bloed zit tussen enkele spelers hier. Maar dan nog vind ik het onvolwassen om zo te reageren @Mega Bonk . Zulke reacties horen hier niet thuis!

Akrarood

Harpij
Ik zit voor mn plezier op achilles. En als je het saai vindt ga je een ander spelletje spelen. Laat een ander gewoon normaal grepo spelen

BeejaRZee

Slingeraar
Afgelopen weken weer gelobby van een aantal mensen om de wereld te sluiten.

Hoe je het ook draait of keert als je er geen zin meer in hebt kan je zelf steeds stoppen.
zolang het spel aangenaam en leuk is voor andere zou jij hier niet over moeten beslissen om die fun weg te nemen.
En zoalng dat inno geld uit achilles haalt is het voor hun ook niet nodig om de wereld te sluiten.

Was daarbij ook bij het openen van achilles vermeld dat het een heldenwereld zou zijn die niet zou sluiten. Dus nogal te verwachten dat de wereld dan nog open is

Edit:
Ik had 7 pagina's aan berichten en argument door te lezen dus heb na de eerst 2 pagina's waar er gemiddeld wat op elkaar gekakt werd met bovenstaande gereageerd. Na het aftelvoorstel met awards denk ik dat mijn originele mening al redelijk verjaard is aangezien dit niet meer de gewenste optie is waarover we momenteel discussiëren.

Als ik het goed begrijp komt er momenteel een poll met de vraag: aftelklok met ranglijst Ja of Nee? (zeer verkort weergegeven) en zal daarna pas een uitwerking worden gemaakt over wat er met de spelers gebeurt. Qua steden, qua inventaris indien ze herbeginnen qua eventueel nog lopende adviseurs...
Ik vind het eigenlijk redelijk belangrijk moesten opties hieromtrent ook al in de poll verwerkt zitten.

In tegenstelling tot de meeste van mijn bondgenoten heb ik ook een hekel aan maanden bezig zijn met het overnemen van spooksteden. Mijn voorkeur gaat uit naar het oorlogsspel tegen vijanden. Ik haal veel meer plezier uit het veranderen van rood naar geel, blauw of groen dan te beginnen met grijs. Langs de ander kant heb ik een nog grotere hekel aan stichten en uitbouwen.
Dus als we de 2 huidige opties bekijken dan ben ik het met geen een van beide eens. Spooksteden behouden maakt het saaier en geeft de vijand van de gestopt speler een voordeel. Alles verwijderen gaat wat er wordt aangehaald wel gaten geven en lege gebieden waardoor actie ook wegvalt.
1 van mijn ideeën om dit op te lossen zou zijn om de speler die gebruikt maakt van de reset te laten spoken maar tegelijkertijd ook bepaald percentage (+- 20% lijkt me gebalanceerd) van zijn totale aantal slotjes door te geven of te verdelen aan zijn alliantiegenoten of bondgenoten zodat het overnemen van spooksteden vlotter verloopt. Ik weet dat dit nog geen optimale oplossing is maar het zou maar een begin kunnen zijn om het gebrek aan actie dat de stoppers creëren te verhelpen.
Een ander voorstel is om slotjes makkelijker toegankelijk te maken. bijvoorbeeld maar 200 gevechtspunten voor een zegetocht en een stadsfeest 25% goedkoper maken en maar 8 uur laten duren. Zo kan het speler vs spookstad sneller terug overschakelen naar speler vs speler.

Ik kan begrijpen dat er geen informatie wordt vrijgegeven over wie bij een aftelklok de stekker eruit trekt maar zou er demogelijkheid zijn om per oceaan of desnoods per groep van 4 oceanen weer te geven hoeveel steden er zouden gaan spoken of verdwijnen.

Daarnaast wil toch nog volgende meningen kwijt over de afgelopen discuties
1. elke speler op achilles heeft een mening en mag deze uiten, ook al begrijpt hij de toestand van spelers met 400steden zonder bestuurder niet.
2. Deze wereld moet open blijven voor degene die nog wel verder willen spelen.
3. De Anciens van deze wereld verdienen gewaardeerd te worden voor hun ooit behaalde prestaties. Je hebt het recht om trots te zijn op je verworven prestaties en deze hoeven niet zomaar verloren te gaan.
4. De 2e mumakil die omvergelopen wordt doordat Legolas de bestuurder van de eerst doodschiet zou ook moeten tellen inclusief de boogschutters op zijn rug waardoor Legolas nog er nog eens 20 extra zou mogen bijtellen.

Laatst bewerkt:

binky630

Boogschutter
Als je maakt dat spelers vlugger slotjes hebben en vlugger steden kan veroveren, zitten we op korte termijn terug met hetzelfde probleem: te grote accounts die niet meer snel werken. Verschillende hebben aangegeven dat ze wel nog plezier hebben in het spel zelf, maar dat hun spelplezier wordt weggenomen door de traagheid van hun account. Dit alles omdat @InnoGames al vijf jaar zegt dat ze eraan aan het werken zijn terwijl ze in werkelijkheid wellicht naar dit topic zitten te kijken met een pot popcorn in hun handen en een glas cola ernaast :wink:

Ze hadden inderdaad gezegd dat het een heldenwereld was en dat die niet zomaar zou sluiten, maar ze hebben nooit vermeld dat die nooit zou sluiten. Daarom dat ze in 2014 de WW's als eindspel wilden introduceren. Toen kwamen de eerste problemen met de grootste accounts aan het licht en dit wilden ze toen oplossen met een eindspel. Wereld gesloten => probleem weg. De spelers van Achilles hielden dit tegen, maar de problemen werden alleen maar erger en erger vanaf dat moment.
Ondertussen is Achilles geen heldenwereld meer omdat ze de voorwaarden om eraan mee te doen, hebben laten vervallen. Support heeft zelf gezegd dat Achilles geen heldenwereld meer is, maar wel een speciale wereld. Daarnaast zijn er op andere taalversies wel al Achilleswerelden gesloten (zogezegd te weinig spelers). Deze werelden hadden nog rond de 200 - 300 spelers, maar als je kijkt naar de Deense wereld waar er 66 spelers op spelen. Maar ik begrijp ze wel, 66 spelers is volgens hen meer dan 200 - 300 spelers :smile:

1. Iedereen mag natuurlijk zijn mening geven en is daar vrij in, maar iemand zijn stem die 9 jaar speelt op deze wereld vind ik iets belangrijker dan iemand die hier bv. 1 of 2 weken speelt.
2. Daarvoor ijveren degene die willen stoppen dan ook. De wereld blijft open voor wie dat wil en degene die willen stoppen, kunnen dat doen in schoonheid.
3. Negen jaar spelen op een wereld is heel erg lang en iedereen dat het zolang volhoudt zou tot baron moeten geslagen worden :wink: maar van die negen jaar moet je ook rekenen dat het al bijna 2-3 jaar lang IO's, inactieve spelers en spooksteden nemen is omdat er heel veel grote spelers stoppen de laatste jaren.
4. Je hebt helemaal gelijk die mogen ze er zeker bij tellen, maar dan heb je Gimli weer, die zou zeggen: 'That still counts as 1!'.

DeletedUser12793

Gast
Even mijn standpunt verduidelijken inzake de mening van een speler met 1 stad en waarom ik vind, dat die er niet toe doet.
Ik kan makkelijk vandaag aan 100 computers op 100 verschillende internetverbindingen gaan zitten en met 100 verschillende emailadressen 100 verschillende accounts aanmaken.
Dat zouden dan volgens de regels van de kunst 100 verschillende spelers zijn...
Als we dan een "eerlijke"poll opstarten waarin elke speler van Achilles zou gaan stemmen, dan zouden die 100 accounts elk een stem hebben.
Indien ik van slechte wil zou zijn, dan zou ik dus 101 stemmen kunnen uitbrengen in plaats van 1.
Stel nu dat een speler, die hier 9 jaar speelt op het eigen account van 1000+ steden, dus zonder accountovername of wissel op de zwarte markt (verdorie, hier is nog geen enkele BLM-achtige vereniging op gesprongen... straf), een stem uitbrengt omdat die wil stoppen. En een speler die er tegen is, maakt snel zo 100 accounts aan, dan zou dat 1 tegen 100 zijn. Maar die ene heeft wel 1000+ steden en een parcours van 9 jaar achter de rug en die andere speelt hier amper een week en zou dan 101 stemmen kunnen uitbrengen zonder enige regel te schenden. Althans geen controleerbare regel.
Als we met 5 spelers rond de tafel een spel zitten te spelen en er komt iemand bij aanschuiven om mee te spelen, dan lijkt het mij evident dat die even veel stemrecht heeft inzake te nemen beslissingen in dat spel. Maar in alle anonimiteit verscholen achter 1 of meerdere accounts, vind ik dat toch nog net iets anders.
Laten we anders de volgende parlementsverkiezingen ook maar uitvoeren met een poll van achter een accountje.
Dit maar even terloops als verduidelijking waarom ik dat standpunt had ingenomen. Ik denk dat zelf een klein kind nu wel kan inzien, dat zo'n poll nooit eerlijk kan verlopen en gezien het grote aantal accounts met 1 of 0 steden op Achilles, moet ik er ook geen tekening bij maken zeker?
Enfin, ieder recht op zijn mening. Dit is de mijne.
"Niemand gooit een dwerg!... Tot het toch gebeurt..."

Laat iedereen nu trouwens eens echt stoppen met dat idee van die 300 spelers.
Ik heb hier nog enkele notities uit een conversatie met support van enkele maanden geleden.
Tabel met aantal spelers met minstens 1 stad op Achilles.

[**]Server[||]24/09[||]11/10[/**]
[*] https://grepodata.com/ranking/br19 [|]173[|]165[|][/*]
[*] https://grepodata.com/ranking/cz12 [|]213[|]215[|][/*]
[*] https://grepodata.com/ranking/de28 [|]520[|]522[|][/*]
[*] https://grepodata.com/ranking/dk9 [|]58[|]59[|][/*]
[*] https://grepodata.com/ranking/en32 [|]424[|]424[|][/*]
[*] https://grepodata.com/ranking/es20 [|]404[|]407[|][/*]
[*] https://grepodata.com/ranking/fr32 [|]698[|]683[|][/*]
[*] https://grepodata.com/ranking/gr13 [|]358[|]377[|][/*]
[*] https://grepodata.com/ranking/hu13 [|]339[|]335[|][/*]
[*] https://grepodata.com/ranking/nl16 [|]381[|]368[|][/*]
[*] https://grepodata.com/ranking/pl21 [|]462[|]457[|][/*]
[*] https://grepodata.com/ranking/pt16 [|]188[|]184[|][/*]
[*] https://grepodata.com/ranking/ro15 [|]293[|]294[|][/*]
[*] https://grepodata.com/ranking/ru9 [|]286[|]281[|][/*]
[*] https://grepodata.com/ranking/sk9 [|]112[|]98[|][/*]

Dit waren het aantal accounts op die momenten op de open Achilles werelden.
Op onze Nederlandstalige server is het duidelijk, dat telkens we de 300 naderen, de aantallen kunstmatig terug de hoogte in gebracht worden. Plots worden er dan op enkele dagen tijd talloze nieuwe accounts aangemaakt, die verder niet groeien. Wie dit doet is uiteraard moeilijk te achterhalen. De reden lijkt overduidelijk. Maar zit soort gedrag heeft voor negativiteit gezorgd op Achilles en is dus eigenlijk nergens voor nodig, want de wereld sluit echt niet bij minder dan 300 spelers, zoals duidelijk te zien is in bovenstaande tabel.

@omaatje Je bent goed bezig met het uitwerken van de uitbreiding op mijn voorstel van de "aftelklok". De tijdperken vind ik ook een goede benaming, die past in het verhaal van het spel. Maar InnoGames gaat toch echt snel iets moeten gaan communiceren naar de spelers, want zonder dat, zijn er binnenkort reeds zo'n 6000 steden minder van spelers die vooral klagen over het lange rekken en de talloze spelfouten die ontstaan zijn. Ook klagen zowel stoppende spelers als spelers, die nog wel verder zullen spelen over de gigantische hoeveelheid IO's en spookjes. Helaas zullen die aantallen dus nog meer gaan toenemen. Maar door de hoeveelheid, zullen die niet allemaal kunnen overgenomen worden, hetwelk een goede zaak is voor wie achterblijft. Als InnoGames nog tijdig zou kunnen communiceren, dan kan ik misschien (maar dan ga ik veel moeite moeten doen) die mensen nog actief houden tot een "einde tijdperk". Maar indien InnoGames niet reageert, trekken een flink aantal spelers er spoedig zelf een streep onder, ondanks de overtuiging dat dit niet de bedoeling kan zijn in het spel. Heb je al contact genomen met je uitgewerkt idee? Ze lezen wel mee, maar contact leggen, zou alles wat kunnen bespoedigen.

@BeejaRZee Je hebt duidelijk niet alles gelezen en daar geef ik je ook gelijk in. :) Maar je bewering inzake Achilles, die zou gestart zijn zonder einde, is niet correct. Aanvankelijk stonden WW's gepland. Die werden plots opgestart en de community destijds is daar tegen in opstand gekomen. In 2014 werd door Kroenuh in de Grepolis Times aangekondigd dat er een ander, beter einde zou komen, maar dat is er nooit gekomen. En uit recente communicatie tussen mij en hem blijkt, dat dit momenteel niet meer op tafel ligt. Het is echter nooit meegedeeld aan de spelers tussen 2014 en nu, dat dit niet meer zou plaats vinden. Een communicatieve flater van InnoGames dus, want dat hadden ze dan wel eens mogen communiceren. Echter is support wel geïnteresseerd in het voorstel van de "aftelklok' of "tijdperken". Ze volgen dit topic en communiceren met InnoGames. Moest je hier dus een bijdrage aan hebben, is het belangrijk dat je dat hier ook post.
Je idee om spelers sneller vrije slotjes te laten krijgen, lijkt in het eerste zicht goed. Maar... InnoGames heeft al bevestigd dat ze het nu al niet bijhouden. De accounts groeien sneller dan dat InnoGames de snelheid kan verbeteren. Daardoor ontstaan net zo veel problemen, die de grotere spelers het plezier steeds meer ontnemen. Door sneller slotjes vrij te geven, zouden spelers nog sneller gaan groeien en dat is helemaal niet waar InnoGames naartoe zal willen, vrees ik. Ook al zo het inderdaad het probleem van de spooksteden en grote hoeveelheden IO's sneller kunnen laten verwerken.

BeejaRZee

Slingeraar
@bigflik
Ik kan begrijpen dat je dubbelaccounts wil voorkomen die hier de stemming gaan beïnvloeden maar tenzij Uradumas een glazen bol heeft en meer dan een week voordat jij deze discutie herstart een dubbelaccount maakt om zo meer animo tegen een reset te creëren lijkt me vrij het vrij onlogisch dat het een dubbelaccount is. Dus als we deze poll doorvoeren zou ik zeggen stemrecht voor ieder account dat voor 4maart op achilles gestart is.
Daarbij heb ik wel degelijk 2 uur de tijd genomen om toch zeker 80% van de berichten sinds 4maart te lezen inclusief de extra gegeven argumenten zoals de achilles wiki en de grepolis times. Ik ontbreek dus inderdaad 20% van de berichten maar dat leken mij vooral berichten met nutteloze argumenten over respect en goed zijn in het spel.
En als laatste puntje is een dwerg niet gemaakt om mee te gooien maar om te laten groeien en te zien dat hij niet verloren gaat. Indien iemand dat zelf niet meer kan dan draagt hij die verantwoordelijkheid over aan iemand die daartoe wel instaat is.

-------------------------

Ik zie in dat mijn voorstellen om spooksteden te voorkomen niet optimaal zijn maar de andere huidige opties waren 6000 spooksteden of een lege oceaan. Ik vind dat we toch zeker voor de poll er komt ook hier enkele goede oplossingen voor hebben want indien die er niet zijn stem ik toch eerder tegen een aftelklok als die dan eventueel tot lege vlaktes kan leiden. En ik denk dat jullie niet bepaald willen dat er spelers tegen gaan stemmen.
Beste voorstel zou zijn om de accounts makkelijker te maken door gratis bestuurder maar de woorden gratis en innogames zijn nu niet echt een goede combinatie

aanpassing van mijn puntje 4
Als gimli dus zegt: That still counts as 1 dan moet ik hem gelijk geven want dwergen hebben nu eenmaal gewoon gelijk.

DeletedUser27094

Gast
vind het leuk dat alle lotr quotes komen.

en kleine spelers zouden mogen meestemmen. wat nou als je een half jaar speelt, je hebt hier plezier, en dan verteld een gast of vrouw jou dat je stem er niet toedoet? of niet even hard meetelt?
"Even the smallest person can change the course of the future ~ Lady Galadriel"

+ is het realistisch om dit voor mekaar te kunnen krijgen? speelt deze discussie zich op elke achilles wereld, of zijn wij nu de uitondering op een forum? waarom zouden ze naar ons luisteren met dit voorstel, als ze al 5 jaar niks doen?

binky630

Boogschutter
Het zijn dan ook machtige films :smile:

Een half jaar en zo is zeker al een tijdje (zo lang duren sommige nieuwe werelden maar), maar het gaat vooral over spelers die hier 1 week, 2 weken of max. 1 maand spelen en nog steeds maar 200 punten hebben en dus niet actief spelen. Moeten zij dan mee stemmen met zoiets waar het gaat over de trage grote accounts of dat deze wereld al meer dan 9 jaar bestaat?

Realistisch is het zeker, technisch kan het allemaal gebeuren, maar dan moet Innogames meewerken. Ik heb dit (kan je mijn gedachten lezen @jeroen1335 ?) vandaag ook gevraagd aan support als ze dit zien zitten aangezien ze eerder al zeiden dat support/innogames dit topic volgt.

Deze discussie speelt zich zeker niet op elke Achilleswereld af, maar er zijn Achilleswerelden waar ze allemaal in 1 ally gingen zitten of in 2/3 allianties en allemaal BG van elkaar werden. Dat is ook wel een duidelijk signaal lijkt mij.

DeletedUser12793

Gast
En nog andere Achilles werelden zijn reeds lange tijd gesloten...

@BeejaRZee dit topic is al enkele jaren geleden geopend... En je hebt iets gezocht achter mijn zinnetje over de dwerg, maar er zat eigenlijk geen betekenis achter hoor. Louter even teruggekomen op een moment uit de film. Nothing more...

Mij persoonlijk maakt het niet uit of er nu na de reset spoken zijn of het account gewoon weg gaat. Het enige wat mij interesseert, is dat mensen een uitstapmoment krijgen, hetgeen ze verdienen. Momenteel kan dit enkel via een reset. Dat vind ik een jammere zaak op een langdurige wereld als deze. Zeker omdat de spelers die hier het langst zitten, effectief zijn ingestapt met een voorzien einde.

Ik begrijp ook zeker dat iedereen die hier start, wel eens tot bovenaan wil groeien. Alle begrip voor. Daarom kunnen ze ook verder spelen. Het is gewoon in ieders belang, dat ze niet geconfronteerd zullen worden met de gigantische aantallen spooksteden, zoals nu het geval is wanneer een grote speler stopt. Zo is er op het einde van de dag meer tijd over om het echte spel te spelen. Indien iemand dat juist schuwt, dan begrijp ik niet goed waarom die dit spel speelt... Het is ten slotte een tactisch oorlogsspel.

Rankings of eindrankings interesseren me eigenlijk ook geen bal. Als ik hier stop, dan kijk ik daar toch nooit nog op terug, dus wat mij betreft, is dat onnodig. Maar ik kan begrijpen dat anderen hier belang aan hechten, dus voor hen vind ik dit een prima optie. Zeker wanneer je bvb nog op andere werelden speelt, zou ik nog kunnen aannemen dat je dat dan wel wil meedragen.

DeletedUser22296

Gast
Ben het eens met king peleus.
Heb bijna 400 steden daar.
Ik mag er niet aan denken dat de wereld zou stoppen.
Want dan stop ik ook gewoon met grepo
Ben net begonnen met emporion.
Maar hou niet van een einde.
Maar ik speel het gewoon ff omdat het weer iets anders is.

DeletedUser12793

Gast
Ben het eens met king peleus.
Heb bijna 400 steden daar.
Ik mag er niet aan denken dat de wereld zou stoppen.
Want dan stop ik ook gewoon met grepo
Ben net begonnen met emporion.
Maar hou niet van een einde.
Maar ik speel het gewoon ff omdat het weer iets anders is.
Prima. Maar wat vind je van het voorstel van de tijdperken / aftelklok voor diegenen die wel willen uitstappen?
Het biedt jou perfect wat jij verlangt van het spel, maar spelers die willen stoppen, hebben dan wel iets om naartoe te werken.
Bedenk ook een keertje wat je hier mogelijk binnen 6 jaar over zou denken, indien er geen einde zou komen. Dan zit je (indien je nooit VM aanzet en braaf elke 3 dagen een slotje vrij speelt) ongeveer aan mijn huidige stedental.

Akrarood

Harpij
Prima. Maar wat vind je van het voorstel van de tijdperken / aftelklok voor diegenen die wel willen uitstappen?
Het biedt jou perfect wat jij verlangt van het spel, maar spelers die willen stoppen, hebben dan wel iets om naartoe te werken.
Bedenk ook een keertje wat je hier mogelijk binnen 6 jaar over zou denken, indien er geen einde zou komen. Dan zit je (indien je nooit VM aanzet en braaf elke 3 dagen een slotje vrij speelt) ongeveer aan mijn huidige stedental.

Sluit achilles gewoon haha

DeletedUser12793

Gast
een reset? had niet verwacht dat ie er de ballen voor zou hebben.
Natuurlijk wel. Dan moet je nog weten dat hij het kotsbeu was, dat er zoveel spelfouten in gekropen zijn en wat gebeurt er bij het resetten???
JAWEL! Een spelfout. Zo moest hij zelfs hier support voor inschakelen... Anders had hij het al eergisteren kunnen afsluiten.
Ben blij voor hem. Hij heeft zijn vrijheid al teruggewonnen...
Nog even volhouden jongens. Binnen enkele dagen kunnen jullie spookjes pakken, zoveel je maar wil. Dit was slechts een kleine voorbode...

Bovenaan