• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Achilles, Zwartepanter, We ZOEKEN LEDEN

DeletedUser15135

Gast
Beste mensen,
Op Achilles heb ik een alliantie opgericht: Zwartepanter
maar we zijn nog klein en ik wil heel graag snel groeien
er hangt een goed sweertje en we hebben een goed forum
op eta zitten we ook en staan we 20ste
Op achilles zijn we helaas nog niet zo goed
dus mijn vraag is , zijn er mensen die geintereseert zijn in zwartepanter op Achilles?
mvg waterxil

DeletedUser

Gast
in welke oceaan ligt de ally en wat voor leden wil je

DeletedUser15135

Gast
oc64 ik zoek tot nu toe gewoon leden want we zijn niet groot, iedereen is welkom

DeletedUser

Gast
Waarom 2 topics, Meer info, vertel wat over jezelf, waarom moeten mensen je ally joine, hoe ga je om met activiteit enzovoort.

DeletedUser15135

Gast
Waarom 2 topics, Meer info, vertel wat over jezelf, waarom moeten mensen je ally joine, hoe ga je om met activiteit enzovoort.

Ik wil meer leden omdat we te klein zijn, ik wil groter worden, ik ga voorlopig om met activiteit, als je op geel staat krijg je een waarschuwing, dat als je zo door gaat uit de alliantie word gekikt, als je rood staat, laat ik je erin, maar je word overgenomen, je kunt dan geen os vragen omdat ik weet dat je inactief bent

DeletedUser

Gast
als je rood staat, laat ik je erin
euh... dat gaat moeilijk hoor. Een inactieve die een invite aanvaardt. En een inactieve die OS vraagt is ook moeilijk. MAAR we snappen wel wat je bedoelt ;)

Ik denk dat je eerst een goede leiding moet gaan zoeken om te beginnen. Zorg jij alvast maar voor de "sweer" in de alliantie :)

Ik ben alvast geïnteresseerd... we zijn altijd op zoek naar allianties die leuke stadjes bouwen

DeletedUser15135

Gast
euh... dat gaat moeilijk hoor. Een inactieve die een invite aanvaardt. En een inactieve die OS vraagt is ook moeilijk. MAAR we snappen wel wat je bedoelt ;)

Ik denk dat je eerst een goede leiding moet gaan zoeken om te beginnen. Zorg jij alvast maar voor de "sweer" in de alliantie :)

Ik ben alvast geïnteresseerd... we zijn altijd op zoek naar allianties die leuke stadjes bouwen

We hebben nu al 8 leden, 2 oprichters en 1 leider, we hebben al een forum waar hier en daar wat word gereageerd, we hebben al 1 bg en mischien binnekort ook met squadrone tre, een pbg van me zit daar in en heeft aan de oprichter gevraagd, en nog geen antwoord gekregen, verder heb ik iedereen van oc64 die niet in een alliantie zit uitgenodigd en een pm gestuurd

DeletedUser

Gast
Weet je zeker dat je een BG wil met ons(Squadrone Tre)?
We zijn een zeer apart volk xd.
met wie heb je dan pgb

Bovenaan