• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Actie richting Innogames

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Wellicht is het mogelijk om via een massale actie richting Innogames onze boosheid en ongenoegen over kenbaar maken door middel van een e-mail bombardement.

Het zal niks uithalen, omdat zij zich wanen in een ivorentoren, maar helemaal niks doen helpt zeker niet.
 

DeletedUser

Gast
Succes ermee. Je kan ook nog gewoon een dag of twee wachten op een nieuwe aankondiging van Innogames. Lijkt me sterk dat die er niet gaat komen. Boodschap lijkt mij inmiddels wel duidelijk richting Innogames.
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: Actie richting Innogames

Succes ermee. Je kan ook nog gewoon een dag of twee wachten op een nieuwe aankondiging van Innogames. Lijkt me sterk dat die er niet gaat komen. Boodschap lijkt mij inmiddels wel duidelijk richting Innogames.

Ik verwacht niet al teveel reactie van Innogames verder eerlijk gezegd, maar om nu gelijk net als een organisatie als Anonymous, Innogames helemaal gek te maken door ze te gaan e-mailen gaat me toch wel wat ver -.- (Al gebruikt Anonymous hele andere technieken om een bedrijf iets duidelijk te maken ;))
 

DeletedUser

Gast
AW: Actie richting Innogames

Daarvan heb ik geen verstand, als iedereen nu 1 e-mail stuurt lijkt me voldoende
 

DeletedUser

Gast
AW: Actie richting Innogames

Ik denk dat 90% van de gedupeerden al dat ene klaagmailtje (support) heeft gedaan. Enkel nog meer berichten sturen creëert enkel chaos bij de mods en goed krijgen ze het toch al niet geregeld. :D

Zoals al gezegd, de boodschap is bij hun ook wel aangekomen intussen. Dat ze er wat mee doen, daar heb ik een hard hoofd in.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Actie richting Innogames

Daarvan heb ik geen verstand, als iedereen nu 1 e-mail stuurt lijkt me voldoende

Wacht gewoon nog een paar dagen. Ondanks het feit de genomen beslissing niet erg verstandig is (kortdag), kun je gewoon vanuitgaan dat Innogames een betere oplossing aan het bedenken is. Tuurlijk trekt Innogames zich wel (deels) aan wat spelers willen en wanneer zij het eens/oneens zijn met iets. Je zult echter wel genoegen moeten nemen met het feit dat grepolis een f2p game is en dat de extra betaald zijn. Indien wijzigingen aan het spel over het algemeen (ondanks felle tegenstanders, zoals 1.0/2.0) zorgen voor een grotere omzet zal hiervoor gekozen worden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Actie richting Innogames

Helaas kunnen wij hier niets aan veranderen. Het is zo bepaald door innogames hoe het zou worden gecompenseerd met de actie & daar kunnen wij nu niets meer aan veranderen.

Aangezien hier ook al een 2e thread over is gaat dit topic ook dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan