• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Adventskalender 2019 - Discussietopic

Screeny

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Graag horen wij hier eventuele feedback en er kan worden gediscussieerd over de wedstrijd. Gelieve hier geen antwoorden of links naar antwoorden te spoileren. Indien de wedstrijdleiding hier aanleiding toe zit zal dit vanuit de wedstrijdleiding worden geplaatst.

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ik typ voortdurend foute antwoorden :mad:
Maar ik kan niet aanpassen en moet de berichten dus verwijderen en opnieuw beginnen.

Bestaat er een mogelijkheid dat er een bewerk-knop wordt voorzien?

Screeny

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Dat wordt waarschijnlijk lastig met de forum rechten. Maar je kan je antwoord ook in een nieuwe post schrijven en de oude verwijderen. Let wel, verwijderde posts zijn voor ons niet meer te lezen.

Vraag 4 valt moeilijk te beantwoorden als je er niet sinds begin dit jaar bij was en het ook niet in het forumarchief te vinden is (ook geen beloning te halen voor de zoekers onder ons) aangezien elke community event na uitslag verwijdert wordt. Of ben ik mis en er toch een weg is tot een correct antwoord?

vraag ivm vraag 13. Wat is een vrij beschikbare held aub?
moeten we de aankoop van de helden ook meerekenen als zijnde van lvl 0 naar lvl 1?

@The Exalted One

Laatst bewerkt:

Screeny

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Vraag 4 valt moeilijk te beantwoorden als je er niet sinds begin dit jaar bij was en het ook niet in het forumarchief te vinden is (ook geen beloning te halen voor de zoekers onder ons) aangezien elke community event na uitslag verwijdert wordt. Of ben ik mis en er toch een weg is tot een correct antwoord?
Als je heel goed zoekt vind je het misschien ergens.
vraag ivm vraag 13. Wat is een vrij beschikbare held aub?
moeten we de aankoop van de helden ook meerekenen als zijnde van lvl 0 naar lvl 1?
Een vrij beschikbare held is een held die je niet uit een event kan halen. Onder de held staat of een held exclusief is. De eerste aankoop van de held telt ook mee.

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Proficiat aan de spelleiding, leuke denkvragen! 1 opheldering mss:

Screeny zei:
Vraag 7

1 uur en 30 minuten (tot onze grote verbazing)
Grepo Wiki zei:
Het toewijzen van een held kan tot 6 uur duren (gedeeld door de wereldsnelheid). Dit is de tijd welke een held nodig heeft om tot de stad toe te treden.
Ik denk dat een aanpassing in de wiki aan de orde is :p
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het komt dat deze regel niet werd toegepast in het spel (?)

Screeny

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Het is mij ook niet bekend hoe dit exact zit. Mogelijk is het iets met wereldsnelheid en eenheidsnelheid. Echter is het nu eenmaal zoals het is, het is voor ons niet mogelijk om dit tot in detail na te gaan bij InnoGames.

Gefeliciteerd aan de elf deelnemers om het tot het einde vol te houden!
Kan niet wachten op het volgende evenement.