• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

advertenties

DeletedUser29943

Gast
als je een geschiedenis hebt van veel goud te spenderen krijg je meer advertenties, logisch toch
 

Screeny

Senior Gamemoderator
Grepolis Team
Dank, het gaat dus niet over random advertenties die soms uit sommige browser extensies komt met de nodige spyware/adware.

Het is makkelijker als je contact opneemt met onze supportdienst. Dan kunnen we laten uitzoeken of er iets mis is in het systeem jouw die aanbiedingen doet. Wegens privacyaspecten hebben niet alle moderatoren toegang tot deze gegevens.
 

DeletedUser27386

Gast
Dank, het gaat dus niet over random advertenties die soms uit sommige browser extensies komt met de nodige spyware/adware.

Het is makkelijker als je contact opneemt met onze supportdienst. Dan kunnen we laten uitzoeken of er iets mis is in het systeem jouw die aanbiedingen doet. Wegens privacyaspecten hebben niet alle moderatoren toegang tot deze gegevens.
lol kan mod team toch ook ni zien? is random van innogames ;)
Naar gelang je goudgebruik krijg je de aanbiedingen

Koop je vaak goud aan isde kans op 20procent erg klein, meer dan 20procent is onbestaand
als je een kleine goudkoper bent, pak 1/maand isde kans groot dat je eens een 80procent krijgt soms zelf 100
als niet goud koper krijg je heletijd aanbiedingen
 

DeletedUser29138

Gast
lol kan mod team toch ook ni zien? is random van innogames ;)
Naar gelang je goudgebruik krijg je de aanbiedingen

Koop je vaak goud aan isde kans op 20procent erg klein, meer dan 20procent is onbestaand
als je een kleine goudkoper bent, pak 1/maand isde kans groot dat je eens een 80procent krijgt soms zelf 100
als niet goud koper krijg je heletijd aanbiedingen

Ik heb wel eens 30% gehad, maar ik krijg ook slechts (maximaal) één- of tweemaal per jaar een goudaanbieding. Wat het algoritme ook is ik denk niet persé dat het meer goud = meer aanbiedingen is. Van een economisch en marketing standpunt zou dat ook niet erg logisch zijn.
 
Bovenaan