• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag afbeelding naast rang

DeletedUser23782

Gast
Hee,

Al sinds ik dit spel speel heb ik een vraag over dit spel: wat betekend het logotje op het profiel van een speler naast de plek in de ranglijst

voorbeeld:
0Qiht.jpg

DeletedUser22289

Gast
Ik denk niet dat het een speciale betekenis heeft, op de app heb je dat als ranglijst. Is gewoon het teken van de ranglijst lijkt me.

DeletedUser23992

Gast
Zal er waarschijnlijk zijn omdat er ook een kroontje in de plaats kan komen

DeletedUser

Gast
Ik denk niet dat het een speciale betekenis heeft, op de app heb je dat als ranglijst. Is gewoon het teken van de ranglijst lijkt me.

Nu het toch zo een vraag voorkomt, wat is het dan de betekenis van zo een logo in het goud dan? Zag het een paar keer namelijk.

DeletedUser19428

Gast
Nu het toch zo een vraag voorkomt, wat is het dan de betekenis van zo een logo in het goud dan? Zag het een paar keer namelijk.

Die ben ik nog niet tegengekomen.
Maar het kroontje op de plek waar nu de lauwertakken zitten (het symbooltje wat jij aangeeft) wil zeggen dat je lid was van de winnende alliantie die alle 7 wereldwonderen in zijn bezit heeft op een wereld, die kroon is een blijvende herinnering hieraan als je op een nieuwe wereld start onder de zelfde naam

DeletedUser23782

Gast
Die ben ik nog niet tegengekomen.
Maar het kroontje op de plek waar nu de lauwertakken zitten (het symbooltje wat jij aangeeft) wil zeggen dat je lid was van de winnende alliantie die alle 7 wereldwonderen in zijn bezit heeft op een wereld, die kroon is een blijvende herinnering hieraan als je op een nieuwe wereld start onder de zelfde naam
Dat was het antwoord wat ik zocht.

Bovenaan