• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser12119

Gast
Beste mensen,

Is het niet belachelijk dat een idee wordt afgekeurd omdat die minder dan 80% voor heeft?

Als je dat zou vergelijken met de stemming of er op de 1.0 werelden een update moest komen van 2.0 dan was de stemming 30% stegen! En dan wordt dat toch gewoon doorgevoerd...

De stemming:
Ja, dit moet er zeker komen!
39stemmen
76,47%

Nee, dit hoeft voor mij niet zo.
12stemmen
23,53%

Dat is maar net iets minder dan 80%... Doe die update van de 2.0 op de werelden van 1.0 dan ook terug!
 

DeletedUser11313

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Wat denk je nou echt?
Dat als er meer procent tegen is dat ze het in voeren?
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

als een meerderheid het goed vind wrm stuur je het dan niet door nu stel je meer dan de ruime meerderheid teleur want het was een zeer goed idee (neem aan idee van nap). er waren (bijna) alleen maar positive reacties en dan gooit 12 tegen 39 alles de prullenbak in? als dat in den haag zo zou zijn dan zaten we nog steeds met de wetten van de 16e eeuw
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

als een meerderheid het goed vind wrm stuur je het dan niet door nu stel je meer dan de ruime meerderheid teleur want het was een zeer goed idee (neem aan idee van nap). er waren (bijna) alleen maar positive reacties en dan gooit 12 tegen 39 alles de prullenbak in? als dat in den haag zo zou zijn dan zaten we nog steeds met de wetten van de 16e eeuw

Ik zou net zo goed gewoon opnieuw hetzelfde idee kunnen voorstellen en hopen dat er 2 stemmen meer voor zijn of 2 stemmen meer tegen -,-
 

DeletedUser11313

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Kan je doen ja maar of dat wel zo slim is
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

ik zou met max 40% tegen kunnen leven maar max 20% tegen gaat mij te ver zo wordt het bijna onmogelijk om nieuwe ideeën naar duitsland te krijgen
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Toevallig had ik hier laatst met HappyPineapple een gesprekje over op de chat. Het is zo dat er weinig ideeën, die er hier doorkomen, ook bij InnoGames erdoor komen. Daarom heeft het geen zin om ideeën met minder dan 80% voor, door te laten. Het idee moet namelijk echt heel goed zijn. En minder dan 80% = minder dan 80%. Dat is zuur, dat begrijp ik, maar het is gewoon zo. Als je 76% door gaat laten, moet je 73% ook door laten (die zit daar tenslotte weer dichtbij). Vervolgens 70% ook, totdat je alles met meer dan 50% doorlaat. Dat werkt niet.

mike: Ik geloof dat we hier in een iets andere situatie zitten dan in Den Haag... Zo'n vergelijking kan je niet trekken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

mike: Ik geloof dat we hier in een iets andere situatie zitten dan in Den Haag... Zo'n vergelijking kan je niet trekken.
ik denk wel dat je die kunt maken want waar mensen kunnen kiezen is er een vorm van democratie (als im me niet vergis in de naam) dat hebben we hier ook en bij domocratie is het dan dat een meerderheid voor is ja een meerderheid tegen is nee
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Toevallig had ik hier laatst met HappyPineapple een gesprekje over op de chat. Het is zo dat er weinig ideeën, die er hier doorkomen, ook bij InnoGames erdoor komen. Daarom heeft het geen zin om ideeën met minder dan 80% voor, door te laten. Het idee moet namelijk echt heel goed zijn. En minder dan 80% = minder dan 80%. Dat is zuur, dat begrijp ik, maar het is gewoon zo. Als je 76% door gaat laten, moet je 73% ook door laten (die zit daar tenslotte weer dichtbij). Vervolgens 70% ook, totdat je alles met meer dan 50% doorlaat. Dat werkt niet.

mike: Ik geloof dat we hier in een iets andere situatie zitten dan in Den Haag... Zo'n vergelijking kan je niet trekken.

Ik vind de vergelijking met Den Haag goed van mike!

Doe dan gewoon 75% moet minimaal voor zijn! Dat is 3/4 van alle stemmen. Begrijp niet dat ze uberhaupt een min aantal stemmen voor moeten hebben... Als je gewoon alles doorleest en of alle klachten die zijn gezegt zijn verholpen. Dan kan je een stemming van 76% heus wel door de vingers laten...
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Ik vind de vergelijking met Den Haag goed van mike!

Doe dan gewoon 75% moet minimaal voor zijn! Dat is 3/4 van alle stemmen. Begrijp niet dat ze uberhaupt een min aantal stemmen voor moeten hebben... Als je gewoon alles doorleest en of alle klachten die zijn gezegt zijn verholpen. Dan kan je een stemming van 76% heus wel door de vingers laten...

dat is idd ook een mogenlijkheid dat wel zou kunnen werken.
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Is dit dan ook een 'nieuw idee' en moet ik dit dan ook daaro op dat forum gaan zetten? Of zijn de forummoderatoren zo actief dat ze het hier gaan beslissen?
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

denk dat een nieuw idee uitwerken beter werkt
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Geef mij ook even de kans te reageren ;)

Den Haag & Grepolis = Appels & Peren.

Het is logisch dat er een bepaald percentage voor moet zijn. Anders komen er hele discussies over of iets het nou wel of niet verdiend om door gelaten te worden.

Zoals gezegd: Als je begint met bepaalde dingen door de vingers laten, dan moet je dat bij alles gaan doen. En waar houdt het dan op?! Bij Innogames komen zeker niet alle goedgekeurde ideeën erdoor, vandaar dat hier de lat dus hoog gelegd word.

En wat ik me afvraag: Bekijken jullie dit objectief, of willen jullie dat idee er gewoon door hebben?
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Geef mij ook even de kans te reageren ;)

Den Haag & Grepolis = Appels & Peren.

Het is logisch dat er een bepaald percentage voor moet zijn. Anders komen er hele discussies over of iets het nou wel of niet verdiend om door gelaten te worden.

Zoals gezegd: Als je begint met bepaalde dingen door de vingers laten, dan moet je dat bij alles gaan doen. En waar houdt het dan op?! Bij Innogames komen zeker niet alle goedgekeurde ideeën erdoor, vandaar dat hier de lat dus hoog gelegd word.

En wat ik me afvraag: Bekijken jullie dit objectief, of willen jullie dat idee er gewoon door hebben?

Voor mij persoonlijk wil ik dat idee gewoon door hebben, maar begrijp ik als andere mensen geïrriteerd worden omdat het een klein % eronder ligt waardoor die wordt afgekeurd.
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Stel je voor: Voortaan word het bij 75% goedgekeurd. Dan is er een peiling met 73% voor. Moet je dan de limiet naar 70% doen?! Natuurlijk is het zuur, maar je moet een grens trekken, en ik vind deze grens prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan