• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Stuur me een linkje! Ik ben benieuwd... Maar is het niet kinderachtig om zo je gelijk te willen halen? En zet je, als de Duitsers het niets vinden, het op het Engelse forum?!
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Stuur me een linkje! Ik ben benieuwd... Maar is het niet kinderachtig om zo je gelijk te willen halen? En zet je, als de Duitsers het niets vinden, het op het Engelse forum?!

Goed idee engelse forum xD
Ik begin ook wel met engelse vertaling xD

Nou, ik zat te denken. Als je het nou uit 3 landen hetzelfde idee komt dan zal innogames ofzo het wel sneller uit voeren. Denk ik

PS: die link is er nog niet xD
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Dat snap ik, maar zodra die link er is ;) Ik zal in het Duits & Engels vertellen waarom het faalt, zodra het er staat :p. Ach kom, die mods hier sturen deze info vast wel naar IG...

Maar even een vraagje: Als jij bv. Monopoly speelt, word je dan boos als je verliest?
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Dat snap ik, maar zodra die link er is ;) Ik zal in het Duits & Engels vertellen waarom het faalt, zodra het er staat :p. Ach kom, die mods hier sturen deze info vast wel naar IG...

Maar even een vraagje: Als jij bv. Monopoly speelt, word je dan boos als je verliest?

Bij monopoly? Nee nog nooit gewonnen met Monopoly... Wordt jij boos als je bij grepolis je enigste stad verliest?

Laat ze het maar doorsturen naar die InnoGames. Denk maar nu stuur ik alleen de links wanneer de peilingen zijn geweest :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Nog nooit gewonnen bij Monopoly :O :confused:
Uhm... misschien met je de stats nog 's een keer nakijken, om te zien wat mijn stedenaantal is. Ik wil niet zeggen dat ik een geweldige speler ben, maar ik speel het pas een aantal maanden, dat compenseer ik wel door activiteit :p. Maar nogmaals mijn vraag: Vind je het niet kinderachtig om zo toch nog proberen je gelijk te halen?
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Nog nooit gewonnen bij Monopoly :O :confused:
Uhm... misschien met je de stats nog 's een keer nakijken, om te zien wat mijn stedenaantal is. Ik wil niet zeggen dat ik een geweldige speler ben, maar ik speel het pas een aantal maanden, dat compenseer ik wel door activiteit :p. Maar nogmaals mijn vraag: Vind je het niet kinderachtig om zo toch nog proberen je gelijk te halen?

WOW! Wacht speel jij onder die naam? Niet ook onder een andere naam ofzo?

Nee want ik hoef me gelijk niet te hebben ik wil gewoon dat idee doorgevoerd hebben. Anders moet ik alles steeds zelf doen!
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Ik speel alleen onder de naam Rutger101 op Mu.
Lol... Jij zegt twee dingen.
1. Ik hoef mijn gelijk niet te hebben.
2. Ik wil gewoon dat dat idee doorgevoerd word.

xD

Wat moet je dan allemaal zelf doen :O?
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Ik speel alleen onder de naam Rutger101 op Mu.
Lol... Jij zegt twee dingen.
1. Ik hoef mijn gelijk niet te hebben.
2. Ik wil gewoon dat dat idee doorgevoerd word.

xD

Wat moet je dan allemaal zelf doen :O?

in het profiel zetten en op het forum :O

Maar, dan ben je niet zo heel erg groot hoor. ga kijken bij mijn stats. Maar ik heb weer een nieuw idee en die graag gewoon normaal beantwoorden ja?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Ik zet het morgen op het duitse forum. Vertaling ligt al klaar ;)
Gezien deze uitspraak denk ik dat de discussie bij deze wel afgerond is.
Daarnaast begint men al offtopic te gaan.

Bij deze gaat dit topic dan ook op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan