• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Stel je voor: Voortaan word het bij 75% goedgekeurd. Dan is er een peiling met 73% voor. Moet je dan de limiet naar 70% doen?! Natuurlijk is het zuur, maar je moet een grens trekken, en ik vind deze grens prima.

Als het zo dichtbij is dan kijk je toch gewoon of het idee goed is uitgewerkt en of de klachten die werden gezegt werden verholpen en als dat het geval is laat je het doorgaan en als dat niet het geval is dan gewoon niet.
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Maar wanneer is iets verholpen of niet?! Er zullen altijd klachten blijven. Dat zal dus weer uitmonden op ellenlange discussies...
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Maar wanneer is iets verholpen of niet?! Er zullen altijd klachten blijven. Dat zal dus weer uitmonden op ellenlange discussies...

Als mensen zeggen dat de kleur niet duidelijk is/verwarrend dat je dan het verhelpt door er een andere kleur neer te zetten waardoor je niet in de war raakt. <<< Dan is het verholpen of niet??
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Ik zei: Er zullen altijd klachten blijven, dus altijd een discussie. Als er geen klachten zijn, dan heeft een idee 100% van de stemmen. Aangezien jou idee dat niet had, hadden mensen nog klachten...
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Ik zei: Er zullen altijd klachten blijven, dus altijd een discussie. Als er geen klachten zijn, dan heeft een idee 100% van de stemmen. Aangezien jou idee dat niet had, hadden mensen nog klachten...

Mensen vonden het idee niet nodig.
Dat is wat anders dan een Klacht. Die mensen zijn gewoon irritant :p

Lees jij anders zelf effe het topic: http://forum.grepolis.nl/showthread.php?t=15827
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Omfg, cry me a river.
Er zijn duidelijke richtlijnen waar over nagedacht is. Waarom verlagen? Zodat Inno meer nutteloze ideeen krijgt waar niks mee gedaan wordt? :rolleyes:
80 is prima en duidelijk. Zou niet weten waarom het verlaagd zou moeten worden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Als het niet nodig is, dan zijn ze niet voor. Dus een klacht... Die mensen zijn niet irritant, ze hebben gewoon een mening. Jou idee kost veel werk voor Grepolis, en heeft niet echt veel toegevoegde waarde (dat is een klacht toch?). Ik heb het topic gevolgd ;)
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Als het niet nodig is, dan zijn ze niet voor. Dus een klacht... Die mensen zijn niet irritant, ze hebben gewoon een mening. Jou idee kost veel werk voor Grepolis, en heeft niet echt veel toegevoegde waarde (dat is een klacht toch?). Ik heb het topic gevolgd ;)

haha,
Als ze dat veel werk kost heb ik me toch al beschikbaar gesteld om te helpen? Dus dat probleem is dan ook verholpen :p
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Ok, ga jij naar Hamburg om te helpen dan?

Ja hoor, als ze zorgen dat ik mijn studie tijdelijk kan stop zetten... Dan kan ik best komen.
Maar dat idee waren gewoon dezelfde instellingen als bij het idee Bondgenootschap alleen dan met de naam NAP en met een ander kleurtje -,- Dat is niet zoveel werk.
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Ik denk niet dat jij programmeur bent... Maar anyway, dat laten ze niet toe. Graag terug naar argumenten, ipv dit.

EDIT: Het had geen toegevoegde waarde, naar mijn mening.
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Ik denk niet dat jij programmeur bent... Maar anyway, dat laten ze niet toe. Graag terug naar argumenten, ipv dit.

EDIT: Het had geen toegevoegde waarde, naar mijn mening.

Als het ding van Bondgenootschappen er nog niet was en ik had dat voorgesteld zou jij ook zeggen 'het heeft geen toegevoegde waarde, naar mijn mening' omdat je het toch wel in het profiel kan zetten, blablablaba!

Dit is bijna hetzelfde als bondgenootschap maar gewoon dan onder de naam NAP en met een ander kleurtje en je krijgt die voortgangen niet te zien bij de alliantie. Je zou aanvallen uit/aan kunnen zetten maar als dat teveel werk zou kosten zouden ze ook gewoon altijd AAN kunne hebben...

Dan wat ik ben geen programmeur? Ik zit toch nog op school? Zou een beetje dom zijn om dan al een beroep te hebben... (15 jaar)
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Legerman, een BG gaat iets verder dan een NAP. Jani, dat is triest wat je doet...
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Geef mij een voorbeeld?

Een bg is alleen:
- groen kleurtje op de kaart
- Voortgangen te zien wanneer je op alliantie klikt
- Je zou ze in het profiel kunnen laten zien

Een nap is alleen:
- paar kleurtje op de map
- Voortgangen NIET te zien
- Mogelijkheid om aanvallen aan/uit te zetten.

Dat is het alleen wat je nog meer met een BG doet dat doe je gewoon op je eigen houtje. Zoals gedeelt forum ofzo (daarvoor hoef je geen bg te zijn) enz.
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Een BG is een bondgenootschap, die help je met aanvallen, verdedigen, etc.
Een NAP is alleen maar elkaar niet aanvallen. Dat is niet zo moeilijk te begrijpen, toch? Als je lid ben, en het staat gewoon bij interne aankondigingen, dan moet het lukken ;) Bij een BG is er overleg.
 

DeletedUser2918

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Geef mij een voorbeeld?

Een bg is alleen:
- groen kleurtje op de kaart
- Voortgangen te zien wanneer je op alliantie klikt
- Je zou ze in het profiel kunnen laten zien

Een nap is alleen:
- paar kleurtje op de map
- Voortgangen NIET te zien
- Mogelijkheid om aanvallen aan/uit te zetten.

Dat is het alleen wat je nog meer met een BG doet dat doe je gewoon op je eigen houtje. Zoals gedeelt forum ofzo (daarvoor hoef je geen bg te zijn) enz.

Wat heeft dit nog met je belabberde topic van "afgekeed wegens 23% tegen" te maken ??

Geen toegevoegde waarde of niet dat is nu eenmaal immanent, face it.

Regels zijn er nu eenmaal niet om door de vingers te zien.
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Een BG is een bondgenootschap, die help je met aanvallen, verdedigen, etc.
Een NAP is alleen maar elkaar niet aanvallen. Dat is niet zo moeilijk te begrijpen, toch? Als je lid ben, en het staat gewoon bij interne aankondigingen, dan moet het lukken ;) Bij een BG is er overleg.

met een NAP kan je ook aanvallen, verdedigen, etc. En er is vaak ook overleg tussen NAP's omdat je anders geen NAP kan doen hé...
Een BG zou je ook gewoon in het profiel kunnen zetten zodat mensen het dan weten...


Wat heeft dit nog met je belabberde topic van "afgekeed wegens 23% tegen" te maken ??

Geen toegevoegde waarde of niet dat is nu eenmaal immanent, face it.

Regels zijn er nu eenmaal niet om door de vingers te zien.

Volgens mij is dat de uitslag van deze peiling... = toegevoegde waarde of niet?
Regels zijn er om er geen puinzooi van te maken. Ze zijn er gewoon om RICHTLIJNEN te krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

[23:32:12] <Ananasje> Ik heb echt zin op te antwoorden
[23:32:21] <Ananasje> De norm is 80%. Einde discussie.

Met toestemming van Nasje dit keer :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Dan is het geen NAP meer, maar een BG. Jep, je overlegt voor een NAP. Dan stopt het overleg. Anders wordt het meer een BG ;)

EDIT: +1 voor HappyPineapple.
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-

Dan is het geen NAP meer, maar een BG. Jep, je overlegt voor een NAP. Dan stopt het overleg. Anders wordt het meer een BG ;)

EDIT: +1 voor HappyPineapple.

Alleen omdat je tegen dat idee was, vind je dat het geen waarde heeft...
Of had ik veel beter het idee kunnen veranderen in Persoonlijk bondgenootschap...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan