• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie afstand

DeletedUser17721

Gast
Hallo mede GREPOLISIANEN,

Ik ben tot de ontdekking gekomen, dat als ik een stad wil spioneren of wil aanvallen ik van tevoren niet kan zien hoeveel tijd het kost om die actie uit te voeren, is het niet handig dat dat dit een onderdeel van het spel wordt zodat je kunt zien hoelang iets duurt om iets te bereiken.
Ervaren meer mede strijders dit, want als ik een site seeying doe langs de verschillende eilanden is het handig als ik kan zien wat het aan tijd kost om daar te komen.
Wat vinden jullie van deze aanvulling op het geheel...................................................... ????
 

DeletedUser

Gast
ik vind dit zeker een goed idee om verder uit te werken. er zijn natuurlijk wel 'workarounds' met bijv. het aanvalsschermpje om dit deels inzichtelijk te maken, maar dit kan zeker beter.
 

DeletedUser

Gast
Hmmmm Je kan gewoon zien bij Info/aanvallen/ondersteunen/spioneren/handelen etc etc hoe lang het duurt naar een bepaalde stad.

1x op klikken. En dan kan je met de pijltjes tussen je steden switchen.

Jij bedoelt dat je elke keer een volledige info bak tevoorschijn komt? Nee dank u, beetje moeite voor doen kan geen kwaad.
 

DeletedUser11561

Gast
je kan wel zien hoe lang je onderweg bent met een unit.

klik je transport of vuurschepen aan rechtsboven in de hoek van je scherm.
er komt een rood kader om je schepen, en er verschijnt een stopwatch.

sleep nu je muis over de oceaan. je ziet de stopwatch realtime veranderen! precies wat jij wil zien.
 

DeletedUser

Gast
oh is het daarvoor... was me al eens opgevallen dat ik wat kon selecteren, maar waar het voor is, was tot nog toe ene raadsel voor mij
 

Noorddam

Harpij
oh is het daarvoor... was me al eens opgevallen dat ik wat kon selecteren, maar waar het voor is, was tot nog toe ene raadsel voor mij
Ik dacht vroeger dat als die teller 0:00:00 had berijkt, mijn schepen/troepen zouden ontploffen of gewoon verdwijnen :p
En idd. het is om de reisafstand te berekenen ;)
 
Bovenaan