• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Agario

DeletedUser

Gast
Ik wou een post maken in dit topic, maar dat zit dicht. :O Dus dan maar een geheel nieuw topic aanmaken:

Spelen er hier mensen Agario?
 

DeletedUser

Gast
Ik speelde zo een jaar of 5 geleden nog Tribal wars. Ik ga binnenkort weer beginnen nadat de support van TW=Tribal Wars mij geholpen hebben. :)
En jij?
 

DeletedUser22289

Gast
Ik speel het soms nog, we hebben het zo eens met The hippies om 3u snachts gedaan was wel fun.
 

DeletedUser

Gast
Ik snap de verwarring wel; hij dacht dat ik een nieuw algemeen gametopic aan had gemaakt. Ik uitte echter slechts mijn ongenoegen over het sluiten van het topic.

Ik speel het soms nog, we hebben het zo eens met The hippies om 3u snachts gedaan was wel fun.
Ik speel het wel regelmatig. Verslavend.
We kunnen eens een party server onveilig maken. (Niet om 3 uur 's nachts. :p)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25975

Gast
Vorig jaar tijdens de examens aan de universiteit werd dit ook gedaan door gans KU Leuven (lees: iedereen die wilde natuurlijk). Was erg leuk dus als jullie het met Grepo willen doen, doe ik zeker mee
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser

Gast
Deelnemers:
1. Genade
2. Maximus le Petit
3. Oprechte Excuses


Ik heb het even gespeeld, maar als je een keer op plek 1 hebt gestaan valt er verder weinig meer te beleven.
De volgende stap is zoveel mogelijk mensen van Grepolis in de top 10 te krijgen. :O

Trouwens, Oprechte Excuses, wat een geweldige naam! 'Oprechte Excuses heeft je stad aangevallen.' :p Noem je jezelf in Agario 'I'm really sorry'?
 

DeletedUser

Gast
1. Genade
2. Maximus le Petit
3. dusdavid2

Oprechte Excuses gaat op vakantie.
 
Bovenaan