• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Al me troepen kwijt

DeletedUser

Gast
Vlissingen valt Stad van michelvandemier (michelvandemier) aan die twee keer minder punten heeft en Mijn troepen zijn gelijk dood dat is belachelijk!
 

DeletedUser

Gast
AW: Al me troepen kwijt

het enige wat belachelijk is is dat jij niet accepteert dat je verloren hebt :D
 

DeletedUser

Gast
AW: Al me troepen kwijt

als het er niet staat zijn al jouw troepen dood, en kon dus niemand tegen jouw zeggen hoeveel hij er had (bij wijze van spreken. als al je troepen doodgaan weet je nooit hoeveel de vijand heeft)
 

DeletedUser

Gast
AW: Al me troepen kwijt

als het er niet staat zijn al jouw troepen dood, en kon dus niemand tegen jouw zeggen hoeveel hij er had (bij wijze van spreken. als al je troepen doodgaan weet je nooit hoeveel de vijand heeft)
Dus je moet eerst een grot hebben om te weten hoe veel troepen de vijand heeft.
 

DeletedUser

Gast
AW: Al me troepen kwijt

dat werkt alleen als je aangevallen word.
 

DeletedUser9038

Gast
AW: Al me troepen kwijt

Punten zeggen niets over wat er in de stad aanwezig is qua troepen. Je kan je GS wel aan je stad spenderen maar als je je troepen niet evenredig opbouwt en de tegenstander doet dat wel verlies je.
 
Bovenaan