• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Alarm Appje niet leuk? Aanvinken maar, je kan aanvallen zonder dat 't alarm nog trilt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
The New School people zijn gek van het App Alarmpje.

Handig is het wel. Je moet immers niet meer komen checken regelmatig, je ploft je gewoon ergens neer, beentjes in de lucht en je wacht tot het mobieltje begint te trillen. Kan je lekker op tijd biertjes voor die aanval gooien of nét alles weghalen.
Ze vinden het heerlijk. Ze malen er ook niet om dat de essentie van het spel hierdoor wordt geraakt. Zij zijn immers 'veilig'.

Tijd om eens een nieuw voorstel in te dienen om dit legaal 'valsspelen' wat in te perken.

Mijn voorstel is simpel, efficiënt en zéér eerlijk, gewoon een optie ergens zetten bij instellingen, iets als:

O Alarm App spelers krijgen een push alarmpje bij een aanval.

Vinkje je het aan, dan krijgt de aangevallen App Alarm speler zijn leuk alarmpje. Vink je het niet aan, dan krijgt die aangevallen speler niets te horen of voelen.

Iedereen gelukkig, toch? App Alarmpjes mensen kunnen hun alarmpie houden, degene die er niet zo van houden kunnen het dan weer afzetten. Ieder kan voor zich uitmaken welke waarde het dan heeft.
 

DeletedUser

Gast
Ja, ik vindt idd dat er bij de instellingen van een wereld moet staan of de alarm aan of uit staat, zou een hele mooie stap zijn.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Helaas had ik in het vorige topic al aangegeven dat we deze discussie voorlopig niet zullen houden. De eerste reacties hierop spreken (wederom) al boekdelen, dus ik vraag je vriendelijk doch dringend de instructies van Grepolis teamleden op te volgen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan