• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Alfabetisch zetten steden

DeletedUser30487

Gast
Oké, het is misschien een stomme vraag of opmerking, maar onderstaande stoort mij persoonlijk wel x)

Waarom worden de steden via de balk bovenaan anders gesorteerd dan op je profiel? Is hier een logica achter (als in waarom is het zelfs niet hetzelfde : P)? Als ik het verander naar 1C. Wingapo, springt ie wel naar onder. Gekke toestanden hier. Ik snap zelfs niet 'hoe?'.

Screenshot_1.jpg
 

DeletedUser30426

Gast
Normaal zou zowel je profiel als je stedenlijst alfabetisch gesorteerd moeten zijn, wat op je screenshot ook het geval is
 

DeletedUser30487

Gast
Maar waarom staat 1B. Nexus op mijn profiel boven 1. Wingapo en in de stedenlijst niet? Dat ligt me dwars x)
 

DeletedUser30487

Gast
Klopt hoor, maar ik doe graag moeilijk. Ik stel me gewoon filosofisch de vraag over het waarom :O
 

DeletedUser30426

Gast
Waarschijnlijk omdat ze achter de schermen een beetje een andere code gebruiken voor het sorteren
 
Bovenaan