1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Algemeen praattopic Cythera

Discussie in 'Wereld Cythera' gestart door The Exalted One, 21. feb 2019.

1. Hestia*

Hestia*

Namen? :)

2. OHANA2019

OHANA2019

Zoek je maar uit?
    Fijne wereld wel dit, straks weer mensen beweren ik veel goud gebruik.
    Ondertussen, ingame.
    [​IMG] 93 Biremen verliezen en 3248 gp verdienen... [​IMG]

3. OHANA2019

OHANA2019

Beste smurfen en smurfjes

Tijd voor wat actie. Samen met een aantal andere allianties is er een MA georganiseerd op de allianties TERRA DACORUM en TERRA DACORUM I. Deze MA zal donder op vrijdag nacht beginnen en eindigen aan het begin van de NB op zaterdag. Specifieke steden waar we voor willen gaan zullen later bekend gemaakt worden.

Aan de MA zullen meedoen: Deus Vult, The Notorious, Absens Carens en Olympus. Met The Notorious hebben we vanaf woensdag 00:00 een NAP, met de andere alliantie's vanaf donderdag 00:00.

Graag zouden wij als leiding nu al horen wie er gedurende die tijd moeilijk zit qua aanwezigheid. Als we niks van je horen gaan we er vanuit dat we je zien helpen bij de MA. Zo niet, verwachten we een goede verklaring. Wij willen als alliantie vol voor de winst gaan op deze wereld en dat betekend dat iedereen zijn steentje bij moet dragen.

Nog 1x alles op een rij voor de mensen die niet zo van lezen houden.
    - Begin MA vrijdag 00:00
    - Einde MA zaterag 01:00
    - Geef aan als je niet aanwezig bent[​IMG][​IMG]

4. WingedHussar

WingedHussar

Stelling:

Moraal sloopt Cythera

Prima wereld tot nu toe wat mij betreft maar de laatste tijd is met moraal spelen een trend geworden waar ik (en denk hoop anderen) niet echt blij van wordt.
    Nu weet ik vanwege contact met support op oropus dat moraal misbruiken ooit verboden is geweest, maar nu blijkbaar wel toegestaan is?
    Ik vraag me af wie dat besluit genomen heeft.

Welke innogames kenner weet hoe we kunnen doordringen bij support dat hier iets tegen verzonnen moet worden :)

5. TheBossKiller

TheBossKiller

moraal-spelers, tta's, pest-aanvallen en steenhagel zijn tegenwoordig in elke hoeveelheid toegestaan [​IMG]

6. OHANA2019

OHANA2019

moraal-spelers, [​IMG]
    tta's,[​IMG]
    pest-aanvallen,[​IMG]
    steenhagel,[​IMG]

Jij en je maatje SPmaster10 gebruiken idd al deze dingen.

Lijkt me dus niet gepast dat jij hier komt er over mee praten, normale acties lukken je namelijk anders niet.

Grepolis is meer een game geworden, wie elkaar het meest pest die wint.
    Gelukkig is er een nieuwe wereld TB2 begonnen, waar ik me tijd kan terug in gaan stoppen. [​IMG]

7. WingedHussar

WingedHussar

In plaats van gelijk bosskiller bashen had je ook kunnen reageren op mijn post.

Als er nou gewoon eens een regel tegen moraal spelers kwam ben ik al tevreden. Niemand meer die zooi misbruiken, kan Cythera weer lekker verder

8. OHANA2019

OHANA2019

Zullen ze eerst moeten spelers als DA-MAN en nog vele anderen die al vaak gebannen zijn en elke wereld opnieuw starten en het doen ook moeten er uit halen. Deze wereld is nog lang niet de enige die moraal niet goed wordt gebruikt. Alleen de regels zijn hier anders dan op andere werelden zo blijkt. Spijtig, want ik ga geen 10 werelden spelen. 1 keer Grepolis is genoeg, wie jaren dit pest gedrag speelt. Moet goed gek zijn.

Wat moet ik reageren op je post, je stuurt me berichten als ik je overnames knal maar je knalt de mijne wel zelf. [​IMG]

9. Da-Man

Da-Man

Uhm, ik ben maar 1x geband en dat was toen ik dertien was en samen met mijn broertje net was begonnen en wij niets wisten over gedeelde internetverbinding.. ben sinds ik weer ben begonnen (2-3 jaar geleden) nooit geband, toen ik wel wist hoe Grepolis werkte... dus geen idee waar jij jouw informatie vandaan haalt..

Ik heb trouwens ook geen idee waarom het over mij gaat aangezien ik deze wereld nooit heb gespeeld..

10. Da-Man

Da-Man

Ohja, ik heb trouwens ook geen flauw idee wie jij bent.

Fliby en Diddi Magmotar vinden dit leuk.
  11. OHANA2019

OHANA2019

Halo moraal ridder [​IMG]van elke wereld, of je hier speelt of niet maakt niet uit. Je kan nog starten, [​IMG]

12. Da-Man

Da-Man

Ik heb letterlijk één wereld moraal gespeeld en op dat moment waren de regels rond moraal nog niet eens tot stand gekomen. Dus ga jij nou weer lekker verder op deze wereld en laat mij erbuiten.

13. OHANA2019

OHANA2019

Leugens, thebes was je 2de of 3de wereld waar je moraal ook zo net misbruikt als hier de meeste spelers.
    Hoor ik van mensen die naast je hebben gespeeld.

14. Trivey

Trivey

Flop : Da-Man de moraal noob

15. Adrian Asah

Adrian Asah

moraal gang a niffow

16. Sevii

Sevii

Ohana, jij die klaagt over moraalridders terwijl je in de alliantie zit die hiermee begonnen is... Maakt het wel super grappig ^^

WEG MET TERRA! Vervelende ventjes die gebruik maken van alle smerige (maar tegenwoordig gedoodge) techniekjes; tta'en, steenhagelen en moraalridders inzetten... Tja wat kan je anders doen dan hetzelfde als reactie hier op

Adrian Asah vindt dit leuk.
  17. Casper het spook

Casper het spook

Ohana doet me een beetje denken aan sjimmy. Die voetbalnoob. Die kon ook zo blaten van een eind ver en schrijf fouten maken + de velen emoticons. Ben jij het toevallig toch jimmy?

TheBossKiller vindt dit leuk.
  18. Adrian Asah

Adrian Asah

facts

TheBossKiller vindt dit leuk.
  19. OHANA2019

OHANA2019

Gisteren vroeg nog iemand of ik boswachter was?

Komen jullie eens op Tribalwars 2 spelen.
    Dan zullen jullie er achter komen wie ik ben, speel daar in og squad. Dan zul je eens pas echt leren wat "Gaming" is.

20. Diddi Magmotar

Diddi Magmotar

"the action or practice of playing video games." Zo dat bespaard iedereen weer wat nutteloze tijd.

OHANA2019 vindt dit leuk.

Terug Naar Boven