1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Algemeen Praattopic Gonnos

Discussie in 'Wereld Gonnos' gestart door The Exalted One, 18. jul 2019.

1. The Exalted One

The Exalted One Senior Forummoderator & Gamemoderator Grepolis Team

Zo zou ik het niet zeggen, van de conversaties die ik gezien heb van onze leiding hebben ze via via vernomen van de situatie en niet van de speler zelf. 'Via via' op Grepolis is 90% van de tijd een leugen dus zijn ze verhaal gaan halen bij de speler in kwestie en die heeft vannacht om 01:00 (Ik kijk naar het screenshot momenteel) geantwoord. Leiding heeft van zodra ze wakker waren en het bericht gelezen hebben gedeeld met alle claimers van zijn steden maar het was toen al te laat.

Ongelukkig toeval dat hij net ons target van vandaag was zou ik zeggen.

2. Trivey

Trivey

Net zelfde als bij The Ghost Riders stuurden PM naar leiding van Stoomwals dat één van onze leden plots hart probleem kreeg en in vamo kruipt wat doet stoomwals gewoon die speler zen steden zoveel mogelijk in opstand zetten ook al is speler inactief ingame hierdoor en dit door trips te weten + verzwijgen voor een groot deel van hun leden.

Als je enkel zo steden kunt nemen ga je het niet verschoppen xxx

FLOP:STOOMWALS ONRESPECTE LEIDING (CRAZY HAWKING DE GROOTSTE MISLUKKELING VAN GREPO)

3. San Holo

San Holo

Oké, dankjewel voor het uitleggen van de situatie.

4. San Holo

San Holo

"Dat is ons een uur geleden gemeld geweest."

En wat is er dan precies gemeld als ik vragen mag? Ik krijg allemaal screens dat de aanvallen doorstromen.. Wel apart, het lijkt alsof iemand niet de volledige waarheid neerlegt hier...

5. azerty toetsenbord

azerty toetsenbord

Boehoe ga ergens anders janken san holo, tot VM in werking treedt is het nog steeds toegelaten om lekker aan te vallen, grepo is een oorlogspel lekker hard gaan bam bam pets

Diddi Magmotar en Slappe Henk vinden dit leuk.
  6. Bobo prenkmeister

Bobo prenkmeister

@San Holo

Snap niet helemaal waar je je druk om maakt. Dit valt ten eerste niet binnen je ally dus het feit dat je wat komt roepen over het hele gebeuren tussen fatality en duvel slaagt nergens op.

Ten tweede, ik denk dat duidelijk is uitgelegd dat er al gebeukt werd voor dat de speler het nieuws had ontvangen?

Zijn genoeg gevallen geweest waarbij het niet echt bleek te zijn. Dat terzijds zeg ik niet dat DaC een leugenaar is, maar ik heb uit bronnen dat het voor DaC makkelijker was om te komen trashen in pm’s dan de leiding van fatality ZELF te vragen om een nap.

Ik vind het zielig dat je een ziekte waar mensen zo hard en zo veel onder lijden als excuus gebruikt om aanvallen te stoppen van een ally want je bent nog wel heel de dag bezig met grepo en trashen in pm’s terwijl je aandacht bij je naaste zou moeten komen.

Als je gwn meteen mailtje had gestuurd, of zelfs je leiding had je meteen een Nap gehad. Maar ach, trash and banter maken op AF is leuker x)

Bobo out

7. azerty toetsenbord

azerty toetsenbord

Ja bobo goed gezegd verdorie

Bobo prenkmeister vindt dit leuk.
  8. TheBossKiller

TheBossKiller

top: imperion
    10000000000 goud uitgeven om vervolgens spook te gaan :)

9. Diddi Magmotar

Diddi Magmotar

je hebt idd ook spelers die beweren dat hun hele familie is overleden in een week tijd om maar geen aanvallen te krijgen. Naar mijn mening moeten gemaakte opstanden sowieso benut worden ongeacht de omstandigheid gezien deze niet is te controleren.

10. Bobo prenkmeister

Bobo prenkmeister

Ah gelukkig, een vuist van verstand.

Diddi Magmotar vindt dit leuk.
  11. JaapDeDappere

JaapDeDappere

Wijze woorden van Diddi

12. Sam the Eagle

Sam the Eagle

Zo eventjes een patatje pinda gehaald met ongekend lekkere Trivey salt!

13. .NF.

.NF.

Even een Shout Out naar de speler "Play With Fun", nu lid van De Kleuterklas, al zal zijn naam wil sarcastisch zijn ;)

Je alliantie gepland de rug toekeren en direct uit de startblokken schieten met aanvallen over alle clustersteden. Waar is het fatsoen van vroeger dat je een 72u staakt het vuren inlast of clustersteden overdraagt bij vertrek? Het wordt triestiger en triestiger. Ik ben er zelf voor de eerste keer naar het forum voor gekomen haha :eek:

Laterz,
    Jonas

14. THC.

THC.

iemand een leuke alliantie voor mij ?

15. azerty toetsenbord

azerty toetsenbord

join mijn alliantie, beste alliantie dat er is

16. robbest

robbest

Hey THC join mijn allie
    Ken je mij nog??

17. THC.

THC.

ja hoor ken je nog :)

18. robbest

robbest

Thc heeft voor mij gekozen, volgende keer beter toetsenbord !!

19. Sam the Eagle

Sam the Eagle

Ken verdomme heel Hoek van Holland vullen

20. San Holo

San Holo

Ik heb THC afgewezen sorry robi xx

robbest vindt dit leuk.

Terug Naar Boven