• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Algemeen praattopic Hermonassa

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
Beste forumleden,

Hermonassa was een stad aan de noordkant van de Zwarte Zee, tegenwoordig heet de stad Tmoetarakan en ligt het op Russisch grondgebied. Ze is gesticht rond de 6e eeuw v.C. door de Grieken met de bedoeling er een handelskolonie van te maken. De kolonie bloeide echter harder dan men oorspronkelijk bedoeld had en het werd een heuse stad met muren ter verdediging, beelden en tempels ter ere van goden. Later zou de stad nog meermaals veroverd worden door o.a. de Hunnen en de Byzantijnen.

Er zou een legende bestaan waarbij de gladiatoren uit Hermonassa in een meer op het water zouden moeten vechten.
Wie zal het lukken om te blijven staan op deze wereld?

Wij herinneren jullie er vriendelijk aan het netjes en gezellig te houden in dit topic.

We wensen jullie veel plezier en succes op deze wereld.
Het Forumteam

Nooit zo spannend als jouw strijd in elke wereld, hoe ging die weer?

een vol eiland veroveren
Je groep naaien en de wereld winnen
Volgens mij was jij de 1e die uit gg stapte dus jij hebt helemaal geen recht van spreken. Ik was 1 vd laatste die uit gg stapte (toen waren er nog minder dan 20 over van de volle ally). En tt was een flopactie... Veel al spelers die nog inactiever dan mij waren gedurende de wereld. Of zonder alarm van nb moraal ridders probeerde te winnen. Want laten we eerlijk zijn, moraal is zielig, maar alarmloos is op belegering is ook wel geheel kansloos.

Einde van het verhaal is da jij bent gestopt en ik nie. En dat allemaal na een ma waaraan ik mee heb gedaan. Toch nog iets om tevreden over te zijn na een geflopte wereld.
Genoeg off topic, ik wil even melden dat ik trots ben met me 13e level van de academie in de bouwrij :)

wat een trage wereld zeg
Gaat allemaal te langzaam
Helaas is Grepo zo commercieel geworden. Bij een langzame wereld duurt de wereld dus langer, hierbij wordt gedurende langere tijd goud gekocht. Ze zouden eigenlijk weer een pol moeten maken zodat "de community" kan stemmen op de instellingen.

Een wereld met allylimiet 20 is nog nooit in de NL servers gestart, dat zouden ze eens moeten proberen. Dan wordt de wereld een stuk spannender aangezien er niet 2, maar veel meer allianties ontstaan die meedoen om de winst. Op die manier denk ik dat er meer goud gekocht gaat worden en voldoet Inno ook weer aan zijn doelen.

Ik hoop dat er een forum-mod meeleest, want ik denk dat dit wel interessant is.

Helaas is Grepo zo commercieel geworden. Bij een langzame wereld duurt de wereld dus langer, hierbij wordt gedurende langere tijd goud gekocht. Ze zouden eigenlijk weer een pol moeten maken zodat "de community" kan stemmen op de instellingen.

Een wereld met allylimiet 20 is nog nooit in de NL servers gestart, dat zouden ze eens moeten proberen. Dan wordt de wereld een stuk spannender aangezien er niet 2, maar veel meer allianties ontstaan die meedoen om de winst. Op die manier denk ik dat er meer goud gekocht gaat worden en voldoet Inno ook weer aan zijn doelen.

Ik hoop dat er een forum-mod meeleest, want ik denk dat dit wel interessant is.
OMG
een oude bekende met een goed idee dat kanniet