• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Algemeen praattopic Myonia

Beste forumgangers,

Dit is het praattopic voor de wereld Myonia. Myonia was een polis van echte grieken en dan dit keer eens van het vaste land. De geschiedenis gaat heel ver terug, maar het stadje heeft eigenlijk maar weinig te betekenen gehad. Deze machteloosheid had natuurlijk tot gevolg dat ze continu van loyaliteit moesten wisselen. Zal deze wereld net zo wispelturig zijn als de eeuwenoude polis? Of zullen hier de oorlogen toch ook de heldhaftige veldslagen van de oude grieken weerspiegelen? Bespreek het allemaal hier in dit topic voor alle praat over de wereld Myonia!

Alles in dit topic hoort in principe over de wereld Myonia te gaan. Probeer het dus een beetje on-topic te houden, discussies die niet over de wereld Myonia gaan mogen in andere fora gevoerd worden. Natuurlijk gelden ook hier alle forumregels, ga dus met respect met elkaar om.

In ieder geval veel plezier op deze wereld en dat de beste mogen winnen!

Met vriendelijke groet,
Het forumteam

Penguin wilt Visjes, maar moet wachten tot na de BB....
Wanneer een van de volgende acties worden uitgevoerd, krijgt de speler een waarschuwing dat zijn/haar beginnersbescherming zal eindigen:
  • Een andere speler aanvallen
  • Een andere speler bespioneren
  • Een kolonisatieschip naar een stad van een andere speler sturen
  • Een kolonisatieschip naar een spookstad sturen
  • Gebruik van de volgende spreuken: schicht, Zeus' razernij, aardbeving, zeestorm en plaag

Hopen dat iemand reset zodat we meteen een spook kunnen aanvallen met kolo om van die bb verlost te worden :p

Wanneer een van de volgende acties worden uitgevoerd, krijgt de speler een waarschuwing dat zijn/haar beginnersbescherming zal eindigen:
  • Gebruik van de volgende spreuken: schicht, Zeus' razernij, aardbeving, zeestorm en plaag

Hopen dat iemand reset zodat we meteen een spook kunnen aanvallen met kolo om van die bb verlost te worden :p
Zo meteen kolo dan maar onderzoeken!

Wil net zeggen hoe kan je binnrn de bb raas of storm inzetten? Het werkt niet op eiland opdrachten
Ja idd spookje nodig als er vanavond geen is ga ik iemand omkopen om op reset te drukken o_O

Ik wil meteen die bb kwijt zodat mn ally me kan aanvallen en bb kwijt is zodat we gp kunnen verdienen om eilandjes in te kleuren dat hoeft geen week te duren o_O

Ja idd spookje nodig als er vanavond geen is ga ik iemand omkopen om op reset te drukken o_O

Ik wil meteen die bb kwijt zodat mn ally me kan aanvallen en bb kwijt is zodat we gp kunnen verdienen om eilandjes in te kleuren dat hoeft geen week te duren o_O
Voor 20 euro start en reset ik

marktplaats is zo 5

mijn eerste bevel als Legatus van deze wereld is dan ook meteen een breed pakket aan sancties waaronder een embargo op gs en goudhandel.

Romeinen mogen enkel met mede Romeinen handelen.

zolang er niemand reset kan je toch die nb nooit opheffen hé? dus eigenlijk heb je er niets aan haha