• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Algemeen praattopic Myonia

als ik jou dus even mag samenvatten ;

1) jij bent de goeiste van FSB want de rest wilde associaal genoeg geen OS naar een WW in opstand sturen.

2) Je beweert nu ook dat behalve een ally die geen os wilde sturen, jullie leiding ook ruk is, want die hebben dus iemand WW steden gegeven die dus meerdere uren niet aanwezig kon zijn om een WW te deffen.

2A) of is het zo dat jullie leiding ook een opstand op het WW niet goed begeleid en aangestuurd heeft. en alleen jaap zijn geweeeeldigu tactische inzicht ervoor gezorgd heeft dat zijn deff wel op de juiste plaats op het juiste moment was?

ofwel het is de schuld van iedereen, behalve die van jaap, want die is de goeiste!

en dan zeg je zowaar wat zinnigs, el rojo is inderdaad zo goed jaap. en we hebben meerdere spelers van dat kaliber. dat is waarom wij deze wereld al gewonnen hebben en jullie niet.

fijne avond jaap!
nee dat was jij toch al de aller goeist?
niemand is er immers beter dan jij
De Fools en kroon pakken dat is als pasen en pinksteren op 1 dag vallen.

nee dat was jij toch al de aller goeist?
niemand is er immers beter dan jij
De Fools en kroon pakken dat is als pasen en pinksteren op 1 dag vallen.
Kan iemand deze ouwe sukkel vertellen wie A) nog nooit een wereld gewonnen heeft maar wel ouwehoert over anderen die ze niet winnen en B) wie het kroontje won op Knossos?

ik heb de wereld Rho gewonnen schat en de kroon gepakt
was ook nog 1 van de oprichters van de winnende ally
kunnen we van jou niet zeggen
o ja dat beruchte kroontje van knos lol
waar ze gemeen aan zijn gekomen ..........

Ik heb Rho ook niet gespeeld sukkel
Gaat ook niet echt om mij of jouw ego maar eerder dat je weer dom zit te lullen met je fools geen kroontje blabla
Stop er toch gewoon mee kansloze vent, iedere reactie op dit forum of in het spel is een trieste weerspiegeling van een triest persoon die achter een beeldscherm op anderen durft te vitten maar in RL 40 is en nog in de kelder van zn moeder woont

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
Kunnen we het gesprek hier beschaafd houden? Indien jullie willen bewijzen wie het grootste ego heeft mogen jullie je wereld overwinning in privé eens vergelijken maar ik heb het gevoel dat er niet veel interesse is van de andere forumgangers.

Dank bij voorbaat.

Kunnen we het gesprek hier beschaafd houden? Indien jullie willen bewijzen wie het grootste ego heeft mogen jullie je wereld overwinning in privé eens vergelijken maar ik heb het gevoel dat er niet veel interesse is van de andere forumgangers.

Dank bij voorbaat.
Myonia is dicht , snap sws niet waarom deze thread er nog is

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
Alle wereldfora zijn nog open, mensen kunnen nog eens herinneringen ophalen indien ze dat wensen.