• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

aliantie leider niet actief (gestopt)

DeletedUser26376

Gast
Beste medespelers,

ik zit bij een alliantie met fijne mensen maar het probleem is de leider hij is nooit actief en dus is alliantie heel ongezellig en niet meer leuk verder kan er ook niks worden veranderd qua bondgenootschappen enz.
is hier wat tegen te doen want ik heb de leider ook al berichten gestuurd maar hij is gewoon niet actief.
Graag willen wij hier wat aan doen maar we weten niet hoe.

Met vriendelijke groet.
 

DeletedUser27102

Gast
Als hij gaat spoken, dan wordt automatisch iemand anders aangesteld als leider geloof ik.
 

DeletedUser26399

Gast
Zou kunnen, wat je ook kan doen is met iedereen afspreken de ally te verlaten en opnieuw in te stappen in dezelfde ally, maar met een andere naam of dezelfde naam met andere interpunctie.
 

DeletedUser23442

Gast
In bepaalde gevallen kunnen ze jullie bij de support (klik) hier nog wel mee helpen.

Dus als je (of het liefst een andere leider als die er is) daar een ticket aanmaakt zullen zij voor je kijken of er in dat geval iets aan gedaan kan worden
 

latdekat

Harpij
Ik heb al eerder zulke gevallen meegemaakt. In dat geval ga je zoals Jas zegt, gewoon naar de support. Zij onderzoeken of de melding terecht is, en indien wel, kunnen ze een nieuwe leider die zich opgeeft de rechten geven.
 
Bovenaan