• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alliantie dagawards feature?

Beste,

Na het bekijken van grepodata vroeg ik me af waarom er eigenlijk geen dagawards zijn voor een alliantie? Op grepodata staat er dus wel een ranglijst voor allianties zoals je hebt bij de spelers ranglijst (Aanvaller en ondersteuner v/d Dag). Echter heb je voor een speler wel de dagawards maar voor een alliantie bestaan deze niet. Misschien een leuke toevoeging om zo het 'samen te gaan strijden' binnen een alliantie te gaan motiveren. Men zou bv die alliantie awards kunnen verkrijgen maar nog een leuke toevoeging zou bv zijn om extra vlaggen vrij te spelen op basis van die awards. Nu zijn alle vlaggen op basis van puntentotaal maar zoals velen al weten 'Punten vechten niet'.

Ik hoor het wel
Mvg Itz

Je krijgt toch ook geen award voor hoeveel punten je alliantie heeft?

Ik zie er eerlijk gezegd niet zoveel in. Nog meer gratis awards uitdelen waarvoor je in principe niets hoeft te doen (behalve het juiste of grootste clubje joinen).

Vlaggen maakt me dan weer niets uit...

Je krijgt toch ook geen award voor hoeveel punten je alliantie heeft?

Ik zie er eerlijk gezegd niet zoveel in. Nog meer gratis awards uitdelen waarvoor je in principe niets hoeft te doen (behalve het juiste of grootste clubje joinen).

Vlaggen maakt me dan weer niets uit...
Het geen ik wil bereiken is beloningen krijgen om met de hele ally te gaan strijden. Die beloningen hoeven daarom niet per se een extra voordeel te geven want zo zou je een nog grotere kloof kunnen creeeren tussen betere en minder goeie allianties. Momenteel wordt er op alliantie niveau niks gedaan op het feit van prestaties behalen rond GP verkrijgen. Mij kan het eerlijk gezegd ook niks schelen welke vlag een ally heeft maar ik gaf deze gewoon als voorbeeld van een beloning.

Over het feit van gratis awards uitdelen... Men moet er wel iets voor doen he, Meest gp van alle allianties krijg je niet zomaar en zou ook enkel op voor een alliantie gelden en niet voor de speler zelf (of misschien 1 award voor een speler wanneer x aantal keer alliantie award bereikt heeft).