• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Alliantie PF

DeletedUser25697

Gast
Hallo, ik ben onlangs een nieuwe alliantie gestart en ik zoek nog een mooi logo de alliantie heet MadSkills.
Misschien kan iemand een mooie alliantie profiel foto maken voor ons. Alvast bedankt!
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Mensen, ik neem aan dat spelers die hier (in een grafisch forumdeel) om hulp komen vragen voor een afbeelding, niet een Paint creatie verwachten die zij zelf ook kunnen maken.

Hou dit soort grappen a.u.b. achterwege, zodat de functie van dit forumdeel gewaarborgd kan blijven.
 

AriChibi

Hydra
Oké, hier heb ik 3 min langer aan gewerkt dan.

(DIT IS NIET IN PAINT MAAR IN PAINT TOOL SAI GEMAAKT)
EoJeQit.png



Hier is bewijs
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser18363

Gast
Mensen, ik neem aan dat spelers die hier (in een grafisch forumdeel) om hulp komen vragen voor een afbeelding, niet een Paint creatie verwachten die zij zelf ook kunnen maken.

Hou dit soort grappen a.u.b. achterwege, zodat de functie van dit forumdeel gewaarborgd kan blijven.

Man man man, ga je nu ook al bepalen wat wel en niet als een 'afbeelding' gezien kan worden?
Als de persoon die een plaatje wil niet specificeert wat hij wil hebben, zijn wij artists toch gewoon vrij om wat te maken, ook al is dat in Paint? Plus, er zijn tegenwoordig nauwelijks meer mensen die wat maken, dus alles is welkom lijkt me dan.
Wie denk je wel niet wie je bent?
 
Bovenaan