• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alliantienaam

DeletedUser20586

Gast
ik ben het hier helemaal mee eens. dit soort namen kunnen verwarring veroorzaken.
 

DeletedUser

Gast
ik ben het hier helemaal mee eens. dit soort namen kunnen verwarring veroorzaken.

Als je open deuren wilt intrappen, doe dat liever ergens anders. Volgens mij was dit namelijk wel duidelijk, anders was er niet zoveel op dit topic gereageerd.
 

DeletedUser20586

Gast
mag jij mij niet ofzo? ik zeg gewoon dat ik het met hem eens ben en dat het verwarrend kan zijn. ik geef gewoon mijn mening.
 

DeletedUser19577

Gast
Denk dat iedereen hier gewoon zijn mening mag geven.. Niemand heeft precies dezelfde kijk op dingen dus we moeten elkaar daarin zeker respecteren.
Maar laten we niet voort borduren op deze discussie. het gaat om de alliantienaam "Das Reich".
 

DeletedUser10434

Gast
Uhhm... allicht dat hier een slotje op kan? Uberhaupt het feit dat er zoveel gereageerd wordt op dit topic laat al zien dat er veel gedoe is over dit onderwerp, natuurlijk mag iedereen zijn eigen mening geven, maar net zoals in ons eigen land, er zijn regels (in de wetten), en ja, die worden nu eenmaal bepaald door de Mods. (eigenlijk zou je Grepo kunnen vergelijken met NL, en de Mods met de regering.) De Mods geven ons die regels alleen maar om ons in te kunnen perken in iets, omdat we ons anders niet kunnen gedragen.

Grz,
Aschwin
 

DeletedUser20717

Gast
Wat ik me afvraag is waarom je juist voor die naam gekozen hebt. Voor mijn gevoel zoek je heel bewust een grens op? Het was misschien verstandiger geweest om hier eerst een topic over te starten i.p.v. een reactie uit te lokken.

Voor mij is het een beetje het zelfde als Islamitische vrouwen die mannen geen hand willen geven. Het feit dat ze geen hand willen geven is op zich niet zo erg maar wel als dit gebruikt wordt om een ander te provoceren.

Ik vraag me ook af er al niet eerder een waarschuwing is gegeven. Heb zelf we eens iemand aangegeven die beledigende dingen op zijn profiel had staan en deze persoon kreeg (slechts) een waarschuwing.
 

DeletedUser20586

Gast
ik zeg gewoon dat ik me bij zijn mening aansluit, dat voeg ik toe. ik ben het gewoon precies eens met hem.
 

DeletedUser20586

Gast
hier kan ik nou kits beu om worden hé. ik geef gewoon mijn mening! ik voeg inderdaad niks toe, maar ik zeg gewoon dat ik er ook zo over denk.
 

DeletedUser20586

Gast
maar hoe kunnen de mensen dan weten dat ik er net zo over denk? ik wilde dat gewoon duidelijk maken.
 

DeletedUser

Gast
hé neusje en bat zo is het wel genoeg lijkt me ... dit gaat echt te ver hoor!

gewooneenspartaan.. tracht niet direct overal in te vliegen.. ze beleven er lol aan om je te plagen.
Tuurlijk was je eerste post goed en voegde wel iets toe. de reactie van bat was flauw... beste reactie dan is geen reactie.. staat hij/zij voor korte achternaam en niet jij :)
 

DeletedUser20586

Gast
en zoals gewoonlijk, je hebt weer gelijk ;) ik zie nu pas in dat ze het leuk vinden om te plagen.
 

DeletedUser19577

Gast
Neusje, loop eens naar een kalender toe en check je geboortedatum. Hopelijk kom je er dan wel achter dat je te oud bent om je zo te gedragen.
 

DeletedUser19577

Gast
Mooi, je bent dus 15...hopelijk besef je dan dat je dan oud genoeg bent om verstandig te zijn. Denk dat je de AF-lezers er een plezier mee zou doen.
 

DeletedUser

Gast
Wat ik me afvraag is waarom je juist voor die naam gekozen hebt. Voor mijn gevoel zoek je heel bewust een grens op?

Ik zocht geen grens op. Omdat anderen hun alliantie "The Empire" noemen of "Imperium" of wat dan ook, mag ik mijn alliantie "Das Reich" noemen. Gelijk wordt er een probleem van gemaakt door allerlei moraalridders, die het "Nazi-achtig" vinden klinken en met allerlei flut-argumenten komen dat het op iets lijkt waar ik helemaal niet op doelde. Ik erger me daar gewoon dood aan.

Ben ik nu duidelijk?
 
Bovenaan