• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alliantienamen

DeletedUser15415

Gast
Hallo spelers,

Ik zou het leuk vinden als alliantie hun naam veranderen als er al zo alliantie bestaat. Het zou het veel leuker maken. Je hebt nu in 3 werelden dreamteam,dream en nu weer dream wat zijn we origineel. Inglorious dragons ook al 3 of 4 keer ect. Kunnen we niet gewoon wat leuk bedenken.

DeletedUser

Gast
Re: alliantie namen

Loze oproep. Beetje triest dat het gebeurt, maar kan je toch niet verhelpen.

DeletedUser15574

Gast

kan je inderdaad niet verhelpen zolang de namen maar niet op elkaar lijken in de zelfde wereld
dat hadden we op Achilles in het begin
ConseQuense en ConseQuence

DeletedUser15574

Gast

gaat een beetje moeilijk als je niet kan overnemen XD

DeletedUser18658

Gast

tijdelijke alliantie is wel origineel bedacht van mij (:

DeletedUser18658

Gast

er komen democratische verkiezingen voor wat het binnenkort zal worden (:

DeletedUser

Gast

Ik erger me er ook aan, hier op het eiland zitten ook een paar jongens van dream.
Terwijl deze toch duidelijk ooit gestart is door Gaterunner&co, op Phi werd deze naam ook al gebruikt :rolleyes:

Maar de spelers die zo'n ally's opstarten zie je hier toch niet op het forum dusja ... heeft weinig nut om er hier over te melken

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019

Persoonlijk ben ik er niet tegen zolang de oorspronkelijke groep die de alliantie opstart min of meer gelijk blijft.

Wie op Achilles en Iota speelDE ondertussen, weet dat er 2 keer Inglorious Dragons in zat.
In deze alliantie werden eerst dezelfde personen toegelaten die ook in Iota erin zaten.

Zo zijn er nog wel enkele voorbeelden te vinden. Voorbeelden als dit zijn vooral op Achilles terug te vinden.

Waar ik wel 100% tegen ben, is wanneer spelers een naam overnemen van een andere alliantie om zichzelf beroemder te maken.

DeletedUser

Gast

Persoonlijk ben ik er niet tegen zolang de oorspronkelijke groep die de alliantie opstart min of meer gelijk blijft.

Wie op Achilles en Iota speelDE ondertussen, weet dat er 2 keer Inglorious Dragons in zat.
In deze alliantie werden eerst dezelfde personen toegelaten die ook in Iota erin zaten.

Zo zijn er nog wel enkele voorbeelden te vinden. Voorbeelden als dit zijn vooral op Achilles terug te vinden.

Waar ik wel 100% tegen ben, is wanneer spelers een naam overnemen van een andere alliantie om zichzelf beroemder te maken.

Dat zijn 2 totaal verschillende dingen idd, meestal gaat het dus om het 2de geval :mad:

DeletedUser15415

Gast

Dat zijn 2 totaal verschillende dingen idd, meestal gaat het dus om het 2de geval :mad:
Ja, dat enkele oude leden het doen is het niet erg maar je hebt ook 3 friends only. De ene is gefuseerd door de oprichter rinox en op sigma heeft hij hem nu ook opgericht en hij is een goeie leider/oprichter en nu is er ook een in phi wat een massa is vergeleken wat de echte oprichter rinox wilt en heeft gedaan.

Dat sommige mensen als aanzien willen. Wees creatief zoals puppetmaster!!!

Bovenaan