• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Allianties

DeletedUser

Gast
Ik was eens in een alliantie genaamd fighters, die was opeens verdwenen.
Met andere allianties gebeurt het ook.
What is going on?
 

DeletedUser

Gast
AW: Allianties

Nee, want ik ken de oprichter en die heeft gezegd dat hij het niet heeft ontbonden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Allianties

Dus als de alliantie geen oprichter heeft, dan gaat hij weg?
 

DeletedUser8121

Gast
AW: Allianties

Ik dacht als de oprichter stopt met het spelen en zijn acc verwijders. Dat er automatisch een nieuwe oprichter komt. De eerste die de taak op zich neemt toch. Het kan ook zijn dat het niet was en of een ander spel was. Het is al zo lang geleden voor mij (3 jaar ofzo) dat ik het niet meer weet.
 

DeletedUser

Gast
AW: Allianties

Ik kan me herrineren over zon vraag. Als een oprichter weg is dan wordt een willekeurig persoon uit de alliantie gekozen om oprichter te worden. Iedereen heeeft gelijke kansen met het oprichterzijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Allianties

Als er geen oprichter in de alliantie zit gaat de alliantie automatisch weg, want de ally heeft een oprichter nodig:):Oprichter:
 
Bovenaan