• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

als ik koning was dan....

Zat ik met mijn vrouw en kids, maxima en consorten dus, op een tropisch eiland en liet mijn dubbelganger het vieze werk opknappen tijdens onzinnige bedoelingen.
Verder zou ik de minima erboven op helpen met extra geld en voor betere opvang zorgen, het ns personeel uitrusten met wapenstok, taser en pepperspray en de politie meer zeggenschap geven om op te treden tegen de verhufftering vd maatschappij.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk niet dat een koning in de hedendaagse samenleving zoveel macht heeft
 

DeletedUser9104

Gast
Als ik koning was... Mwah... Dan zou ik toch eerst onder het mes moeten en ik weet niet of ik dat nu wel wil.
 

DeletedUser23053

Gast
Je slaat de spijker op z'n kop, bat!

Maar even serieus Spartacus, moest dit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24788

Gast
Als ik Koning was, dan zou ik de wereld veroveren.. Met mijn mooie koppie, geweldige charmes, en mijn indrukwekkende uitstraling,

Oja ik zou de vrouw van Obama eens op bezoek laten komen.
 

DeletedUser

Gast
Neuh, mag eigenlijk ook niet. Foei.

Als ik koning zou zijn zou Nederland een heel stukje beter worden.
 

DeletedUser23053

Gast
Dan zou je nog steeds geen macht hebben, dit topic klopt gewoon van geen kanten???
"Als ik minister-president was dan" zou een vele malen beter topic zijn.
 

DeletedUser

Gast
Als ik koning was zou ik mijn IQ voelen dalen.

Dat kan onmogelijk nog gezond zijn!
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 

DeletedUser2057

Gast
Als ik koning was zou ik de doodstraf door vierendelen weer invoeren, maar alleen voor een bijzonder select publiek.
 

DeletedUser

Gast
Als ik koning was dan zou ik Lingchi terug invoeren, maar ook enkel voor een bijzonder select publiek (lees: AF noobs)
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif
 

DeletedUser23053

Gast
Volgens mij is Maior een beetje gefrustreerd, zeker nu hij een banneke heeft :O
 
Bovenaan