• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Guides Alweer een guide

DeletedUser22154

Gast
Als iemand nog tips of ideeen heeft laat t me weten!
 

DeletedUser20232

Gast
Meer afbeeldingen gebruiken, zo'n lange tekst is enorm saai om te lezen.
 

DeletedUser22154

Gast
Jep dacht al iets in die richting, bedankt voor de tip, enig idee waar een mooi plaatje wel nuttig zou kunnen zijn eigk? dan zal ik er naar kijken!
 

DeletedUser20232

Gast
Jep dacht al iets in die richting, bedankt voor de tip, enig idee waar een mooi plaatje wel nuttig zou kunnen zijn eigk? dan zal ik er naar kijken!
Bij premium kan bijvoorbeeld een afbeelding bij handelaar/hogepriesters/...
Proberen bij GP boost ook een.. Of toch tenminste iets beter uitleggen, heb het nu gelezen en snap sommige dingen nog maar half, zeker bij dat laatste stukje "kolo".
Bij opbouw heb je die lange tekst waar per dag dat je omschrijft toch wel een afbeelding kan.
Eén bij boerendorpen/eilandopdrachten/beginnersbescherming/eerste overname bijvoorbeeld.

Je kan alsnog beslissen waar je ze zet en niet he :p Je ziet wel waarvan je duidelijke print screens kan van maken.
 

DeletedUser

Gast
Als iemand nog tips of ideeen heeft laat t me weten!
Ik heb er snel doorheen gelezen en heb er wel wat van geleerd :) , zoals het 'stelen' van gevechtspunten en het timen met tabjes.

Doch een enkele aanvulling. Je geeft enkele voorbeelden van uitgebouwede steden (vb vuurstad, hoplietenstad enz.) Je zet erbij academie lvl 28 ivm 'ram'. Helemaal mee eens, maar ik denk dat 'cartografie' ook altijd nodig zal zijn. Hoe sneller je bent, hoe beter :) . Misschien 'Academie lvl 28 ivm ram & cartografie'?
 

DeletedUser20232

Gast
Ik heb er snel doorheen gelezen en heb er wel wat van geleerd :) , zoals het 'stelen' van gevechtspunten en het timen met tabjes.

Doch een enkele aanvulling. Je geeft enkele voorbeelden van uitgebouwede steden (vb vuurstad, hoplietenstad enz.) Je zet erbij academie lvl 28 ivm 'ram'. Helemaal mee eens, maar ik denk dat 'cartografie' ook altijd nodig zal zijn. Hoe sneller je bent, hoe beter :) . Misschien 'Academie lvl 28 ivm ram & cartografie'?
Echter is cartografie niet echt nodig, als je kan kiezen tussen snelheid of kracht dan kies je toch voor kracht? Je hebt in dat geval ook nog vuurtoren die je 15% snelheid geeft. Ze beiden onderzoeken kan inderdaad beter zijn, maar het is niet altijd zo 'hoe sneller, hoe beter'. Zeker in het geval je een kolo en daarbij fakes verstuurd kan het handiger zijn om een langere vaartijd te hebben. Maar dan is het onderzoek ram wel handig aangezien je die 10% kracht krijgt.
 

DeletedUser

Gast
De vuurtoren kun je niet altijd bouwen, de andere speciale gebouwen zijn in bepaalde situaties vaak wel beter. Je kunt ram en cartografie onderzoeken, dus je hoeft niet te kiezen tussen snelheid en kracht. Je zou enkel moeten kiezen indien je onvoldoende onderzoekspunten zou hebben.

Als ik overal een vuurtoren kon bouwen, zou ik cartografie evengoed nog onderzoeken. Snelheid lijkt mij een sterke spel bepalende factor (kracht ook uiteraard). Die paar minuten kortere vaartijd maakt soms het verschil tussen op tijd zijn en te laat zijn bij het sturen van ondersteuning. Indien je aanvalt, hoe korter de vaartijd, hoe kleiner de kans dat je vijand het op tijd door heeft om adequaat te reageren.

Het is toch ook om deze reden dat we doorgaans snelle transportboten maken ipv de gewone?
 

DeletedUser

Gast
Ik zet m'n academie altijd op 30, ivm met stadsfeesten geven in steden die ik niet meer uitbouw.
 

DeletedUser20232

Gast
De vuurtoren kun je niet altijd bouwen, de andere speciale gebouwen zijn in bepaalde situaties vaak wel beter
Vuurtoren & badhuis zijn toch wel de meest gebruikte als je het mij vraagt... Beiden onderzoeken is idd beter maar als je moet kiezen tussen één van de 2 dan zou ik persoonlijk, ram aanraden.
 
Bovenaan