• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Amerika.

DeletedUser

Gast
Juist. En dingen die 'de Grote Bazen' er niet op willen hebben komen er dan toch wel op via knullige amateursites? Seems legit.
 

DeletedUser

Gast
BTW over de VS:

De meeste landen ondertekenden het verdrag, zij het veelal onder voorbehoud of met een interpreterende verklaring. België, Suriname en Nederland ondertekenden het op 26 januari 1990 en ratificeerden respectievelijk op 16 december 1991, 1 maart 1993 en 6 februari 1995. De Nederlandse tekst verscheen in het Belgisch Staatsblad van 17 januari 1992. Alleen de Verenigde Staten en Somalië hebben het niet geratificeerd, Somalië omdat het geen georganiseerde staatsstructuur meer heeft, de V.S. omdat het verdrag de doodstraf van minderjarigen verbiedt

eerst de doodstraf afschaffen en dan pas andere landen bombarderen :)
Amerika ondertekende dat verdrag niet niet omdat ze massaal minderjarigen ter dood willen brengen, maar omdat ze zich uit principe weinig willen laten binden aan regels van anderen.
Daarnaast betwijfel ik ten zeerste of alle landen die het wel ondertekend hebben, het ook echt naleven.
 

DeletedUser19654

Gast
Om niet van onderwerp te doen afvallen, maar moet wel gezegd worden:

Er zijn criminelen die het beter hebben als een hoop andere mensen! En vraag me dan echt af waarom :confused:
 

DeletedUser12440

Gast
Crimineel zijn is ook hard werken en valt veel geld mee te verdienen.
Zwaarder en moeilijker dan een normale baan alleen minder eerlijk.
 

DeletedUser10508

Gast
Dit zou toch genoeg moeten vertellen:

[video=youtube;MDGQcIAi-EQ]https://www.youtube.com/watch?v=MDGQcIAi-EQ[/video]
 

DeletedUser

Gast
Om niet van onderwerp te doen afvallen, maar moet wel gezegd worden:

Er zijn criminelen die het beter hebben als een hoop andere mensen! En vraag me dan echt af waarom :confused:


Sommige criminelen hebben het beter als een hoop andere mensen. Als je het maar groots aanpakt. Bankiers, politici, de multinationals, stinkend rijk en vet crimineel.

Die criminelen blijven meestal buiten schot. Je hebt ook kleine crimineeltjes die een jas hebben gestolen of 150 dollar die levenslang zonder kans op vrijlating hebben gekregen. We all love America!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Sommige criminelen hebben het beter als een hoop andere mensen. Als je het maar groots aanpakt. Bankiers, politici, de multinationals, stinkend rijk en vet crimineel.

Dus als je stinkend rijk ben ben je crimineel?
Aparte kijk op de wereld is dat.
Dat er tussen zitten die zich niet aan de regels houden ok, maar om ze allemaal maar crimineel te noemen gaat mij toch ook te ver.
 

DeletedUser6887

Gast
Sommige criminelen hebben het beter als een hoop andere mensen. Als je het maar groots aanpakt. Bankiers, politici, de multinationals, stinkend rijk en vet crimineel.

Die criminelen blijven meestal buiten schot. Je hebt ook kleine crimineeltjes die een jas hebben gestolen of 150 dollar die levenslang zonder kans op vrijlating hebben gekregen. We all love America!

Gebeurd niet enkel in America hoor.
 

DeletedUser

Gast
Ik wilde vooral aangeven dat de grote criminelen er vaker en beter mee wegkomen dan de kleine. Gebeurt inderdaad bijna overal.

Anyway, verder met de next Big American Lie.
In augustus was het zonneklaar voor de Obama Administration. Alleen Assad had de mogelijkheid om gifgas in te zetten. Een 100% zekerheidje. Assad, de smeerlap! Aanvallen en kapot bombarderen dat rotland. Humanitaire interventie! We moeten alle vrouwen en kinderen afslachten in Syrië want Assad gebruikt chemische wapens! Democratie zal er komen, vrijheid voor het Syrische volk!
Deze reddingsactie ging niet door om externe redenen, waarschijnlijk door de tussenkomst van Poetin. Of om andere redenen waar we niets over te horen krijgen.

We zijn nu een paar maanden verder en wat blijkt. Niet alleen Assad is in staat om chemische wapens te maken, in ieder geval Al Nusra blijkt daar ook toe in staat te zijn. En surprise, surprise, de Obama Administration wist het al die tijd al.

Artikel van Seymour Hersh
http://www.lrb.co.uk/2013/12/08/seymour-m-hersh/whose-sarin

Interview met Seymour Hersh
http://www.democracynow.org/2013/12/9/seymour_hersh_obama_cherry_picked_intelligence?aut ostart=true
 

DeletedUser19689

Gast
Zoals de meeste waarschijnlijk wel weten is het in 2016 weer tijd voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Zoals iedereen weet zijn er 2 partijen die er echt toe doen: De Democraten en Republikeinen, andere partijen maken sowieso geen kans. Uiteraard vinden er eerst voorverkiezingen plaats om aan te duiden wie voor de Democraten of Republikeinen zal opkomen.

Democraten:
[Hillary Clinton]

Republikeinen:
Ted Cruz (Texas)
Rand Paul (Kentucky)
[Marc Rubio]
[Jeb Bush]
[Scott Walker]

De namen tussen [] zijn mensen die waarschijnlijk opkomen maar nog niet bevestigd hebben. Graag jullie mening over de aankomende (voor)verkiezing.
 

DeletedUser

Gast
Zoals de meeste waarschijnlijk wel weten is het in 2016 weer tijd voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Zoals iedereen weet zijn er 2 partijen die er echt toe doen: De Democraten en Republikeinen, andere partijen maken sowieso geen kans. Uiteraard vinden er eerst voorverkiezingen plaats om aan te duiden wie voor de Democraten of Republikeinen zal opkomen.

Democraten:
[Hillary Clinton]

Republikeinen:
Ted Cruz (Texas)
Rand Paul (Kentucky)
[Marc Rubio]
[Jeb Bush]
[Scott Walker]

De namen tussen [] zijn mensen die waarschijnlijk opkomen maar nog niet bevestigd hebben. Graag jullie mening over de aankomende (voor)verkiezing.

Hopelijk wordt het weer een democraat, ze zijn in Amerika goed bezig om het daar wat minder nouja Amerikaans te maken, niet alles wat Obama heeft gedaan vind ik goed maar Obamacare en zijn visie op de wapenwet vind ik wel goed
 

007jelmer

Griffioen
Natuurlijk tijd weer voor de Republikeinen, tijd om de holen van Al-Qaeda en al die andere berggeiten daar in het Midden-Oosten en Afrika uit te roken.

Persoonlijke favorieten:
Jeb Bush (nog niet zeker van deelname)
Rand Paul
 

DeletedUser

Gast
Natuurlijk tijd weer voor de Republikeinen, tijd om de holen van Al-Qaeda en al die andere berggeiten daar in het Midden-Oosten en Afrika uit te roken.

Persoonlijke favorieten:
Jeb Bush (nog niet zeker van deelname)
Rand Paul
proest hihi...
Oh wacht, je meent het serieus?
 

DeletedUser

Gast
Uiteraard het liefst een Democraat, maar toch alsjeblieft niet Clinton. Het begint een beetje op een koningshuis te lijken dan, met het verschil dat de koning daar wel veel macht heeft.

Dus als Clinton zich als enige kandideert, ben ik toch nog voor Jeb Bush. Dat is in ieder geval niet zo'n idioot als z'n broer en bestrijkt toch wel de linkervleugel van de Republikeinse partij.
 

DeletedUser

Gast
Uiteraard het liefst een Democraat, maar toch alsjeblieft niet Clinton. Het begint een beetje op een koningshuis te lijken dan, met het verschil dat de koning daar wel veel macht heeft.

Dus als Clinton zich als enige kandideert, ben ik toch nog voor Jeb Bush. Dat is in ieder geval niet zo'n idioot als z'n broer en bestrijkt toch wel de linkervleugel van de Republikeinse partij.

Hun linkervleugel is rechtser dan ons rechts
 

DeletedUser19689

Gast
Hopelijk wordt het weer een democraat, ze zijn in Amerika goed bezig om het daar wat minder nouja Amerikaans te maken, niet alles wat Obama heeft gedaan vind ik goed maar Obamacare en zijn visie op de wapenwet vind ik wel goed

Dus het is fout dat Amerikanen "Amerikaans" willen doen? Vreemd. In verband met wapendracht etc., mag je niet met Europa vergelijken. In Europa is het not done om vrije wapendracht toe te laten, daar zijn de meeste mensen het wel over eens, inclusief mezelf. In de USA zit je echter met een ander verhaal. Andere plaats, andere regels. Als je het belangrijkste document in de USA bekijkt, de Constitution, zie je duidelijk dat de Founding Fathers pro-wapendracht waren. Oké, de tijden zijn veranderd, maar de USA is wel op deze principes gebouwd, het zit ingebakken in hun DNA, in hun cultuur zou ik durven zeggen. Waarom zou je dat wijzigen?

Natuurlijk tijd weer voor de Republikeinen, tijd om de holen van Al-Qaeda en al die andere berggeiten daar in het Midden-Oosten en Afrika uit te roken.

Persoonlijke favorieten:
Jeb Bush (nog niet zeker van deelname)
Rand Paul

Rand Paul is een non-intervensionist, dat zie ik dus niet direct gebeuren. Hij flipflopt inderdaad wel eens over ISIS -in tegenstelling tot Ron Paul- maar over het algemeen houdt hij deze non-interventie lijn wel aan. Met Rand aan het roer ga je net veel minder Amerikaanse troepen in het buitenland zien (zelfs ten opzichte van ELKE democraat).

Hun linkervleugel is rechtser dan ons rechts

Bwa, links en rechts zijn domme en slechte begrippen. Amerika is veel liberaler dan Nederland of België, dat is het grote verschil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
JaP omdat er daar tragische dingen gebeuren door de wapens en hun mentaliteit, ik zeg hoe meer dat Amerika lijkt op Europa hoe beter.
 

DeletedUser

Gast
Of het nou het volgende uitschot van de criminele familie Bush wordt of die vuile heks van Clinton, het VS-beleid zal hetzelfde blijven, wereldje veroveren en zoveel mogelijk mensen vermoorden.
 
Bovenaan