• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Ander woord voor = ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Een ander woord voor iemand die zich ten kostte van een ander wil laten gelden = ?

Gr Inniskilling

p.s. wat een Fail actie weer zeg zo van aangenaam mag ik me even voorstellen ? nou nee laat maat :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Ander woord voor = ?

huh hoezo hetzelfde ?

Waar zie je dat ik deze vraag eerder stelde ?

de treath hieronder? gaat allemaal over hetzelfde, backstaben veraden etcetc

nu ben ik dus benieuwd waarom je dus elke keer hetzelfde vraagt...
 

DeletedUser

Gast
AW: Ander woord voor = ?

de treath hieronder? gaat allemaal over hetzelfde, backstaben veraden etcetc

nu ben ik dus benieuwd waarom je dus elke keer hetzelfde vraagt...

Nou dat zit zo ik had dit eerst gepost onder " Spellenforum " maar dat werd vandaar naar hier verplaatst. Vraag me niet waarom. Dan komen er wat antwoorden en daar wilde ik vandaag op reageren maar er zit een slot op ?

( terwijl er al talloze vragen beantwoord zijn zonder dat er een slot op komt )

Zelf vindt ik het wel een leuk en leerzaam spel dus heb ik hier maar weer een nieuw topic gestart met de bedoeling dus om voor een omschrijving een woord te zoeken.

Zoiets ? Let wel hé ik ben niet degene die iets verplaatst heeft of afgesloten heeft.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ander woord voor = ?

Je vind het dus een spel. Schrijf dan in jouw eerste topic wat de spelregels zijn, en wat iedereen moet/kan doen in het spel. Zo is het niet duidelijk voor de moderatoren. Dus als ik jouw was zou ik contact opnemen met een moderator. Hij kan je wel verder helpen.

Mvg,
Fenus
 

DeletedUser

Gast
AW: Ander woord voor = ?

Je vind het dus een spel. Schrijf dan in jouw eerste topic wat de spelregels zijn, en wat iedereen moet/kan doen in het spel. Zo is het niet duidelijk voor de moderatoren. Dus als ik jouw was zou ik contact opnemen met een moderator. Hij kan je wel verder helpen.

Mvg,
Fenus

gehehe Wit voetje halen :p Laten we stellen dat jij tot nu toe de enige bent die het niet snapt ;)

en zoals ik al schreef het stond oorspronkelijk bij spellen maar was ook niet goed ?
 

DeletedUser

Gast
AW: Ander woord voor = ?

de treath hieronder? gaat allemaal over hetzelfde, backstaben veraden etcetc

nu ben ik dus benieuwd waarom je dus elke keer hetzelfde vraagt...
Ik denk dat ik dus niet de enige ben.

Als jij een spel wilt introduceren, maak dan eerst even een inleiding. Zodat iedereen weet wat die moet doen. Iedereen dacht dat dit gewoon serieuze vragen waren om te gebruiken in het spel. Alleen was dat dus niet jouw bedoeling. Dit heeft niets met witte voeten te maken :)

Mvg,
Fenus
 

DeletedUser

Gast
AW: Ander woord voor = ?

Ik denk dat ik dus niet de enige ben.

Als jij een spel wilt introduceren, maak dan eerst even een inleiding. Zodat iedereen weet wat die moet doen. Iedereen dacht dat dit gewoon serieuze vragen waren om te gebruiken in het spel. Alleen was dat dus niet jouw bedoeling. Dit heeft niets met witte voeten te maken :)

Mvg,
Fenus

Zeg eens vriend waar heb je het over ? In slooooow motion ..... Een ander woord voor = ? is tot nu toe best wel duidelijk in ieder geval voor meer mensen wel dan voor jou als enkeling niet

Als je zelf iets wilt verzinnen en daar een ellenlange inleiding of wahtever ook aan wilt plakken ga je gang, ik doe het zo, mag dat ?

Bedankt dan alvast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan