• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag andere taal in andere wereld

DeletedUser21696

Gast
hallo,

ik zit even met een vraagje, ik en wat vrienden hebben op de nieuwe US server een alliantie gemaakt
we praten op het forum in het Nederlands (er zitten ook alleen nederlanders in) en naar buiten toe (dus naar andere spelers) gewoon in het engels. nu is mijn vraag, mag je op je eigen forum van de alliantie Nederlands spreken op een US server?
 

DeletedUser24788

Gast
Waarom niet? Als je in China op vakantie gaat ga je toch ook geen chinees praten?
 
hallo,

ik zit even met een vraagje, ik en wat vrienden hebben op de nieuwe US server een alliantie gemaakt
we praten op het forum in het Nederlands (er zitten ook alleen nederlanders in) en naar buiten toe (dus naar andere spelers) gewoon in het engels. nu is mijn vraag, mag je op je eigen forum van de alliantie Nederlands spreken op een US server?

Denk dat je het goed moet navragen bij Support op de US server, mij is niet anders bekend dan dat de enige uitzondering is de Engelse server omdat deze als Internationale server staat. Alle tekst zowel forum als pm moet in het Engels, net zo goed dat alles op de Nederlandse server in het Nederlands moet.
Met een aantal Poolse spelers meegemaakt dat ze allemaal een ban kregen omdat ze in PM met elkaar in het Pools schreven toen ze op Chi speelden.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan