1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie
  2. Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.
    Ontzet Notitie

Bevestigd App alarm werkt niet

Discussie in 'Fouten, bugs & problemen' gestart door elise62, 2. apr 2019.

1. elise62

elise62

Sinds de update vandaag werkt het app alarm niet meer.
    Ipv het alarm en de G boven in het scherm verschijnt er nu een zeus icoontje zonder geluid.

Type Android en op alle werelden

2. Arsenal

Arsenal Quality Assurance Grepolis Team

Beste @elise62,

Wij zijn op de hoogte van dit probleem, dit is of zal zodra het mogelijk is doorgegeven worden aan InnoGames. Zodat er hopelijk snel een oplossing voor komt.

Tot die tijd kunnen wij helaas alleen onze excuses aanbieden voor het ongemak.

3. elise62

elise62

vind dit geen ongemak meer...
    raak steden kwijt omdat ik geen melding krijg.. zijn mensen die niet eens meer kunnen aanvallen omdat nwe update vol met bugs zit..
    Hoe en wanneer gaat dit eens opgelost worden?

4. The Exalted One

The Exalted One Senior Forummoderator & Gamemoderator Grepolis Team

Wij hebben, zoals reeds hierboven vermeld, de bug doorgegeven aan InnoGames. Meer kunnen wij niet doen als moderatoren, wij zijn geen developers. We snappen dat dit een vrij grove bug is die tot stedenverlies kan leiden maar helaas kunnen wij daar ook niks aan veranderen.

5. Hestia*

Hestia*

zelfde probleem hier..

6. Hestia*

Hestia*

maar ik heb IOS.

7. Adobe

Adobe

Leuk man, al m’n manti’s kapot en steden geveegd. Vertrouw op die app kan verdomme niet hele dag op mn laptop. gezeik.

8. Dennisvo

Dennisvo

Had als InnoGames zijnde lekker een vredestijd ingesteld toen de fouten duidelijk werden, had een hoop boosheid onder spelers gescheeld. Onmogelijk spelen zo zonder alarm en de mogelijkheid om opstanden te zetten via app.

9. The Exalted One

Het is niet globaal, slechts enkele spelers hadden er last van. Mijn pushmeldingen werkten vlekkeloos bijvoorbeeld. Daarbij gaat een plotselinge vredestijd misschien meer kwaad dan goed doen.

10. The Exalted One

Problemen met push notificaties zouden nu verholpen moeten zijn. Indien jullie toch nog problemen ondervinden verwelkomen we jullie graag op support.

11. Vrouwe van het Meer

Vrouwe van het Meer

Dat 't alarm niet goed werkt is al 'n tijdje gaande. Bij mij gaat 't alarm vaak af als de aanval al langs is geweest.

12. The Exalted One

Dan raad ik je aan om je instellingen eens na te kijken. Dat probleem wijst er vaak op dat de Grepolis app niet prioritair wordt beschouwd wanneer de smartphone vergrendeld is, i.v.m. batterijbesparing.

13. zus68

zus68

Sinds de laatste updates werkt Grepo niet naar behoren op apple foon en ipad.
    Allereerst geen alarm, maar dat is inmiddels opgelost.

Ik kan geen boerendorpen farmen, geen steden aanklikken, geen god kiezen en,
    nog veel leuker..geen of veel en veel te laat troepen aanklikken of verplaatsen.
    Dit heeft me inmiddels een stad gekost en geen groei .
    Supp meldt dat het wordt doorgegeven aan Inno, maar dat kan dagen duren.
    Noodgedwongen VM moeten inschakelen ..kostbare dagen die ik liever anders had ingezet

14. The Exalted One

Dit klopt inderdaad. We zijn op de hoogte van dit probleem en hebben hem reeds doorgegeven aan InnoGames. Hopen dus dat er snel een oplossing komt!

15. The Exalted One

Mensen die via iPad niet meer in de browserversie kunnen werken kunnen het volgende doen als tijdelijke oplossing:
    1. Open grepolis.com
    2. Houdt de 'herlaad pagina' knop ingedrukt, een pop-up zal op je scherm verschijnen.
    3. Kies 'Desktopversie' (of iets dergelijks) , dit zal je opnieuw naar het wereld kies scherm sturen dus je moet opnieuw je wereld kiezen dan.

16. Hestia*

Hestia*

Oh en ik dacht dat mn ipad zn beste tijd had gehad [​IMG]

17. HBB-1

HBB-1

Het installeren van de Puffin browser lijkt ook redelijk goed te werken op IOS

18. Influcted

Influcted

Ennn dit probleem is weer terug. Is toch niet normaal zeg. GrepoApp heeft weer ander icoontje, trilt en geen geluid.

19. Kroenuh

Kroenuh
    Community Manager
    Grepolis Team

Zucht. Ik ga het weer doorgeven.

The Exalted One vindt dit leuk.
  20. julian de killer

julian de killer

Net weer begonnen met grepo en deze bug al vanaf dag 1 moeten aanzien. wanneer wordt die nou eens opgelost?

Terug Naar Boven