• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.

Geen bug App alarm werkt niet

Het begint nu toch wel irritant te worden. De vijand loopt zo ons veilig gestelde (dachten we) cluster in omdat ze gebruik maken van fouten van innogames. Dit duurt veel te lang! Ben haast verplicht de laptop mee naar bed te nemen om mijn beoogde ww steden in bezit te houden. Heel erg zonde! Maanden van voorbereiding gaan zo naar de kloten.

Laatste tijd krijg ik wel op tijd de vermeldingen van aanvallen binnen. Ik heb niets aangepast op m'n telefoon. Dat is uiteraard 'n goede verbetering. Maar...geen tadada geluid maar het geluid zoals binnenkomende mails, sms's e.d. Dat tadada geluid is irritant maar wel luider zodat ik dat ook kan horen als ik niet in de buurt van m'n telefoon ben.
Ik lees hier dat dat probleem ook al wat langer gaande is bij andere spelers.