• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag App-melding: Geluid veranderen

DeletedUser26216

Gast
Is er iemand die weet hoe je het geluid/toon van een melding van de Grepolis-app kan veranderen? Bijvoorbeeld bij een aanval.
Het huidige getrompet vind ik vreselijk irritant.

Ik heb een Android smartphone.
(Cyanogen 12.1, One Plus One)

DeletedUser23782

Gast
Doorgaans zitten er aan de zijkant van een Android smartphone twee knopjes waarmee je het geluid zachter (onder) en harder (boven). Als je de onderste langenoeg ingedrukt houdt heb je er geen last meer van :D

Dat is de enige oplossing die ik kan bedenken ;)

DeletedUser10470

Gast
Ik denk dat je bedoeld dat je bijvoorbeeld voor het geluid van een inkomende aanval een ander geluid (zoals een (deel van) een liedje) wilt maken? Dat is op dit moment in elk geval niet mogelijk binnen de App van Grepolis zelf zover ik weet.

DeletedUser26216

Gast
Doorgaans zitten er aan de zijkant van een Android smartphone twee knopjes waarmee je het geluid zachter (onder) en harder (boven). Als je de onderste langenoeg ingedrukt houdt heb je er geen last meer van :D

Dat is de enige oplossing die ik kan bedenken ;)

De volumeknop weet ik heus wel staan ;)

Ik denk dat je bedoeld dat je bijvoorbeeld voor het geluid van een inkomende aanval een ander geluid (zoals een (deel van) een liedje) wilt maken? Dat is op dit moment in elk geval niet mogelijk binnen de App van Grepolis zelf zover ik weet.

Dat bedoel ik. Gewoon de het meldingsgeluid vervangen door een standaard-toon. Weet er iemand wel een methode?

DeletedUser

Gast
Als je telefoon geroot is kun je het geluidsbestand veranderen met het bestand dat je zelf wilt. Verder kan ik geen oplossing bedenken.

DeletedUser24798

Gast
Heb ook android, maar dan samsung s4. Ik heb gewoon standaard op trillen staan dus heb er zelf niet veel last van.
Had hem wel een tijd op geluid staan, maar dat was bij mij geen trompet, dat was toen gewoon het geluid dat ik voor meldingen had ingesteld. Dus elke melding die ik binnen kreeg ook die van grepolis met aanvallen waren een en hetzelfde.

Apart zou je naar de instellingen moeten kijken van de app zelf zoals bij whatsapp maar blijkbaar gaat dat dus niet bij de grepo app.

Bovenaan