• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community April editie van InnoGames TV gelanceerd!

DeletedUser20686

Gast
Aflevering InnoGames TV van april gelanceerd!

Beste spelers,

De editie van april staat vanaf nu online. Voor de eerste keer praten onze game designers, community managers en ontwikkelaars tegen je vanuit ons nieuwe kantoor om jou zo de laatste nieuwtjes te brengen van je favoriete spel.

In deze aflevering van InnoGames TV laat onze game designer Marcel je het Paasevent zien dat er binnenkort weer aankomt. Het team van Forge of Empires geeft je een meer gedetailleerde kijk op het Gilde versus Gilde-systeem. Ook geven we je een kijkje achter de schermen bij Tribal Wars 2, waar we jullie meer laten weten over de basisregels in multiplayer gevechten. Met Jonas van het The West-team spreken we over het game-master fort en over toekomstige speedwerelden. Verder laat het teamvan Tribal Wars nieuwe features zien van update 8.20. Tot slot geven we jullie nog een kijkje in ons nieuwe kantoorgebouw!

[video=youtube;WUn2piPCXp0]http://youtu.be/WUn2piPCXp0[/video]​

Bekijk nu de aflevering van april en geef ons jouw feedback! We horen graag van je!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

Doe je ding, doe je dansje!
 

Noorddam

Harpij
Oh, daar gaat al het geld van dat goud dus heen. Naar een gym, pinball machines en andere belangrijke dingen.
Want het is natuurlijk normaal dat hun fitnessruimte zo groot is.
Maar goed, het lijkt er al langer dan vandaag op dat InnoGames niets beter te doen heeft EN daar nog eens geld voor krijgt.
Maar dat zal wel weer aan mij liggen :)
Verder weer een erg origineel event. Hmm, krijg ergens een déja-vu naar een halloween event.
Maar helden zijn natuurlijk veel interessanter om te ontwikkelen. :)

Keep up the good work InnoGames!
 

DeletedUser20586

Gast
Die tafelvoetbaltafel, pingpongtafel, fitnessruimte en het nieuwe kantoor zijn gekocht met het geld dat Manado en Badboy THAN Nl in het spel steken, ik weet het zeker. En die vent die het nieuwe paasevent uitlegt mag best wel eens naar de kapper met het geld dat deze twee bovengenoemde erin steken.

Hoe dank ook, het ziet er gaaf uit op de website zowel als op de app. Ik heb er zin in :D
 

DeletedUser21336

Gast
je krijgt gedurende 9uur 10 ruiters per uur...
dat paas event wordt weer overpowerd... ben gelukkig heel de paasvakantie weg...
 

DeletedUser20232

Gast
Ziet er best tof uit! Lol overal van die tv schermen :O
Ik verwacht het meest van Tribal Wars 2. Ziet er alleszins overzichtelijker uit dan nu.
 

DeletedUser20686

Gast
Ziet er best tof uit! Lol overal van die tv schermen :O
Ik verwacht het meest van Tribal Wars 2. Ziet er alleszins overzichtelijker uit dan nu.

Tribalwars 2 is ook supervet! Ik kan niet wachten tot jullie mee kunnen testen op de beta :)

En ja jongens hoe prettiger je werkomgeving hoe beter je werkt. En daar hebben we allemaal baat bij.
 

DeletedUser

Gast
ja leuk maar ik ben niet zo goed in engels dus A U B vermelden aan grepolis dat ik ondertiteling wil.
 

DeletedUser13265

Gast
vond deze aflevering wel erg extreem kort over grepolis

vind het recept idee voor de kip wel een leuk idee.
maar had toch een uitgebreidere uitleg ervan verwacht!
helemaal als ik de rest bekijk van de video!
alles uitgebreid en wel besproken, enkel grepolis nog geen 2 minuten in de video

en ja inderdaad
nu zien we waar ons geld aan verspilt word
ik ga erdoor toch over eens nadenken, of ik verder wil gaan met het geregeld aanschaffen van goudmunten
want het is duidelijk dat het geld dat wij erin pompen amper gebruikt word voor het spel
maar juist voor fitnes ruimte's en voetbal tafels
echt gewoon verspilling van goed geld als je het mij vraagt.

sorry dat ik ditmaal zo negatief reageer op de video
kon er niks beters van maken
ik hoop echter dat in de volgende video duidelijk verandering in is gekomen
want wat heb ik eraan als ik de video van 16 minuten moet bekijken
voor enkel 2 minuten grepolis
wat ook nog duidelijk bij te zien is dat het snel snel in elkaar is geflanst
gewoon schandalig. ze mogen zich diep schamen op hun kantoortjes

Vriendelijke groet
JezusBier
smiley_emoticons_pirate3_biggrin.gif
 

DeletedUser20633

Gast
Persoonlijk vind ik het nogal hinderlijk dat het in het Engels is. Ik begrijp het wel, dan hoeven ze het maar één keer op te nemen enz, maar doe dan desnoods OF Engels ondertiteld maar nog beter zou Nederlands ondertiteld zijn uiteraard ;)

Beetje laat ik weet het, maar beter laat dan nooit ;)
 

DeletedUser19654

Gast
Zie het dan gewoon positief... zo spijker je je engels nog een beetje bij...
Ik maak er niet zow probleem van... zie genoeg in het engels enzow
 
Bovenaan