• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forum team Araluen

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Spaghetti is geen eten?
Ik vind dat ik niet speel met mijn eten, maar dat ik het praktisch organiseer op mijn bord.

Staat al in mijn eerste post. Eigenlijk vind ik dat deze vraag niet te beantwoorden valt, omdat ik voor ieder genre een favoriete film heb die niet te vergelijken valt.

Ik kan me wel herinneren dat ik zoiets had, maar ik ben het vergeten, dus zo ongelooflijk zal het niet zijn geweest.

Tja, ik zou liever een Griekse god aanbidden dan er een zijn, vind ik niet echt bij mezelf passen.
Ik zal maar voor Herakles gaan, want hij is cool en hij is door Zeus tot bewaker van de Olympos bevorderd (hij is een god geworden). Echt vet!
Hmm, doe je dat met je handen of met bestek?

Stel je krijgt 2 euro, je moet deze uitgeven aan iets. Het mag ook minder dan 2 euro zijn, maar niet meer dan 2 euro.
Aan wat zou je je 2 euro uitgeven? En waarom dat?

Hoe zou een burger gemaakt van ham heten?
ingeburgerde ham

Hmm, doe je dat met je handen of met bestek?
hangt ervan af wat sociaal acceptabel is.

Stel je krijgt 2 euro, je moet deze uitgeven aan iets. Het mag ook minder dan 2 euro zijn, maar niet meer dan 2 euro.
Aan wat zou je je 2 euro uitgeven? En waarom dat?
Aan koek, natuurlijk! :)

Hoe goed ben jij met wapens?:eek:
Uitmuntend: 9+

Hoe belangrijk vind jij het onthouden van gezichten/namen?

Weet je al wat je gaat studeren?
Ik moet zeggen dat ik niet echt waarde hecht aan het onthouden van gezichten of namen, maar aan de gezichten of namen zelf. Met andere woorden: Als ik een gezicht of naam onthoud moet die wel een indruk hebben achtergelaten op me, toch? Dan zal die wel het moeite van het onthouden waard zijn geweest. Ik laat het dus eigenlijk aan mijn onderbewuste over.
Daarbij moet ik wel vertellen dat ik best wel heel goed ben in gezichten onthouden, maar heel slecht in namen.

Ik weet wat ik ga studeren! Zeer waarschijnlijk biologie in Wageningen.

Vaak genoeg, vind ik toch. Niet elke dag misschien en ik moet zeggen dat ik dat forumdeel soms even vergeet, maar ik vind dat we het prima op orde houden.
Ik ben overigens heel slecht in diepere betekenissen achter vraagzinnen ontdekken, dus mocht je er iets mee bedoelen: ik heb het niet door.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Om de hoeveel tijd ben je van mening dat een mod een forumtopic zou moeten hebben nagelezen op de nieuwste berichten?

Dit hoort hier geloof ik:eek:.

E: Waarom knuffelpiet?
Elke pietengroep hoort een knuffelpiet te hebben, vind ik!

Om de hoeveel tijd ben je van mening dat een mod een forumtopic zou moeten hebben nagelezen op de nieuwste berichten?
Dat verschilt natuurlijk per topic. In het 'ontmoet de spelers' forumdeel kom ik niet zo vaak bijvoorbeeld, omdat ik het dan vooral aan de spelers over laat wat zij vinden kunnen, terwijl ik in wereldfora veel vaker kijk, ongeveer elke dag.