• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forum team Araluen

Dat is zo gegaan met indelen. Op zich doe ik vrij weinig, je mag grotendeels zelf bepalen wat je toelaat in je topic, vind ik. :p

Ik denk Zeta, daar heb ik echt het spel geleerd en ik zat daar in een superleuke alliantie en ik kreeg er af en toe ook te maken met de drama die daarbij komt! Achteraf gezien was dat wel grappig.

Heel lastig. . .
Ik kan erg genieten van boterkoek, maar dat eet ik niet zo vaak. Ik kan genieten van een jodenkoek, maar is het me favoriet? nee. Ik zou geen Nederlander zijn als ik geen stroopwafel lekker vind, maar dat is geen koek en een eierkoek ook niet. Dus ik ga maar voor stroopkoek, want dat eet ik denk ik het meest. . .

Nja, Araluen is niet mijn echte naam, dus dat zou je een bijnaam kunnen noemen. Bijna iedereen hier noemt mij koek, want dat komt van mijn skypenaam en op scouting word ik Chill genoemd, want dat is mijn leidingnaam. Als ik er één moet kiezen ga ik voor koek!