• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Area 51

DeletedUser20586

Gast
Helemaal mee eens, dat van aliens klopt niet. Het is zo geheim omdat andere landen het niet mogen zien.
 

DeletedUser

Gast
Ik zag net een documentaire, en mijn vermoedens klopte.
In 1950 werd de basis gebruikt om swerelds eerste onbemande spionagevliegtuig op 20 kilometer te ontwikkelen, om de Sovjets kernraketten te spioneren. Daarna js het denk ik een basis gebleven, waar de Amerikanen hun nieuwst gadgets proberen en uitvinden.

Ik heb net dezelfde gezien ;)
Inderdaad, ze hebben veteranen uit Area 51 ondervraagd voor dat programma. De piloten vlogen met deze: https://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_U-2 vliegtuigen en die stegen op in Area 51.
Zelfs tegen de verkeersleidingen logen ze over die vliegtuigen en waarom ze misschien iets van Aliens eruit haalden is doordat de piloten drukpakken droegen die er in die tijd nogal "buitenaards"/ vreemd uitzagen.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb net dezelfde gezien ;)
Inderdaad, ze hebben veteranen uit Area 51 ondervraagd voor dat programma. De piloten vlogen met deze: https://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_U-2 vliegtuigen en die stegen op in Area 51.
Zelfs tegen de verkeersleidingen logen ze over die vliegtuigen en waarom ze misschien iets van Aliens eruit haalden is doordat de piloten drukpakken droegen die er in die tijd nogal "buitenaards"/ vreemd uitzagen.

En de ufo's die werden gein, waren de aluminium ingepakte testvliegtuigen.
 

DeletedUser21354

Gast
er ligt daar gewoon niets :p is gewoon een afleidingsmanouvre voor dommen die daar binnen zouden vallen denkend dat daar atoombommen liggen :p, echte zaken zullen allang verplaats zijn naar een gewone basis waar jij en ik naar binnen kunnen gaan zonder te weten wat er onder ligt :p (is gewoon een theorie, maar lijkt me meest aannemenbare omdat niemand (zelf de amerikanen) niet zo dom zijn om dingen te bewaren op een plek waar er constant zaken over verteld worden :p). dat is net je kinderen geen toegang geven tot je kelder en zeggen dat er niets ligt, gaan zij fantaseren dat er vanalles in zit (jij weet dat natuurlijk) en verstopt je spullen gewoon in je kast :p



Lijkt me onlogisch. "Niets" beschermen met hoge geavanceerde technologie en soldaten die mensen in de gaten houden die in de buurt komen. Als je al die mensen moet betalen en al die technologie moet kopen alleen voor afleiding, denk ik dat Amerika daar beter over nagedacht heeft hoor.
 

DeletedUser

Gast
de reden waarom ufo's de aarde uitkiezen is omdat hier water is

Die zijn hier al geweest en ze kwamen niet voor water maar voor goud. Nadat eva (zo noemde ze ons) van de boom der wijsheid heeft gegeten hebben ze hierop de Zondvloed laten komen. Maar gelukkig heeft noach een tip gekregen en heeft het overleeft met die boot :) Hiernaa hebben ze vrede met ons gemaakt.
Het is maar wat je zelf wilt geloven de waarheid of de winstgevende industriële verspreide propaganda.

On topic: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9669
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Die zijn hier al geweest en ze kwamen niet voor water maar voor goud. Nadat eva (zo noemde ze ons) van de boom der wijsheid heeft gegeten hebben ze hierop de Zondvloed laten komen. Maar gelukkig heeft noach een tip gekregen en heeft het overleeft met die boot :) Hiernaa hebben ze vrede met ons gemaakt.
Het is maar wat je zelf wilt geloven de waarheid of de winstgevende industriële verspreide propaganda.
Nouw ik geloov dat die winstgevende industriële verspreide propaganda wel goet is? 't Is winst en winst is leuwk towch??
 

DeletedUser

Gast
Nouw als ik naar de voesel industrie kijk maak ik mij wel zorgen, Je heb bijv. de e-middelen 950 tot 968 wat vooral in light producten zit die je hersens(zenuwstelsel) en lever aantasten en waarvan bewezen is dat je er Kanker van kan krijgen. Dit is slechts het topje van de ijsberg, zo heb je ook sinds de jaren 50 ineens (on)verzadigde vetten laat mij iets citeren :)

Sinds de jaren '50 zijn plantaardige, onverzadigde vetten hét antwoord van de
voedingsindustrie en onze overheid op gezondheidsklachten. Waarom dan zijn onze
gezondheidsklachten sinds die tijd alleen maar toegenomen en niet afgenomen?
Laten we eerst eens kijken naar de financiële voordelen verbonden aan het
verwerken van onverzadigde, plantaardige vetten voor de voedselindustrie ten
opzichte van verzadigde vetten als boter.
Laten we een koekje als voorbeeld nemen.
Boter komt van koeien en koeien houden is een stuk duurder dan een veld vol
zonnebloemen of mais waar je olie van kunt persen. Bovendien is boter beperkt
houdbaar, in tegenstelling tot deze plantaardige vetten. Koekjes als de oudHollandse speculaas worden door commerciële fabrikanten allang niet meer gemaakt
op basis van roomboter. Vaak vind je de vage omschrijving 'plantaardige vetten' op
het etiket, hetgeen betekent dat er plantaardig, onverzadigd vet is gebruikt dat op dat
moment het goedkoopst was op de markt.
@ http://www.ahealthylife.nl/wp-content/uploads/2012/07/basisregels.pdf
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Er is dus een duidelijke commerciële reden om plantaardige onverzadigde vetten te
gebruiken. Als dat allemaal positief uitwerkt voor onze gezondheid is dat natuurlijk
allemaal geen ramp. De onverzadigde vetten die ons letterlijk in de maag gesplitst
worden zijn dat echter allesbehalve. En jij maar denken dat je goed bezig bent met je
dieetmargarine of halvarine! Wist je dat margarine voor de oorlog niet door mensen
werd geconsumeerd, maar werd gebruikt om dieren mee vet te mesten voor de
slacht?
Margarine heeft van zichzelf een wat grijzige kleur en moet dus met kleurstof
bewerkt worden om de kleur te krijgen van boter. Margarine en halvarine zijn
inferieure boter en zijn niet ver verwijderd van plastic! Als ik je vraag om je
Tupperware-bakjes om te smelten en op je brood te smeren doe je dit toch ook niet?
De voedingsindustrie is machtig en verrijkt zich ten koste van onze gezondheid.
Ondertussen speelt onze overheid het spelletje mee en heeft dus margarine op z'n
hoofd.

Hoebedoel je maarten de topic of mijn uitspraak.
Ik ga hier in op genade die zich geen zorgen maar om de winstgevende industriële verspreide propaganda. en mijn uitspraak gaat wel dergelijk over de voedsel industrie...
 

DeletedUser

Gast
Behalve als je denkt dat ze in area 51 voedsel testen, en de financieele markt daarmee helpen, is het off-topic.
 

DeletedUser

Gast
Die zijn hier al geweest en ze kwamen niet voor water maar voor goud. Nadat eva (zo noemde ze ons) van de boom der wijsheid heeft gegeten hebben ze hierop de Zondvloed laten komen. Maar gelukkig heeft noach een tip gekregen en heeft het overleeft met die boot :) Hiernaa hebben ze vrede met ons gemaakt.
Het is maar wat je zelf wilt geloven de waarheid of de winstgevende industriële verspreide propaganda.

On topic: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9669

Dit was mijn bericht, ontopic tog.
Dat genade de discussie aanging daarbuiten gelaten, discuseren is goed voor ons hersens. en daarbij wil ik zijn/haar ogen openen :) maar dan komt er weer zo noobje als jouw tussen die aandacht zoekt.
 

DeletedUser

Gast
Je geeft zelf toe dat ne berichten off-topic zijn...
Maar mijne nu ook, dus bij deze.
 

DeletedUser

Gast
Druk nouw maar op die 2 links die ik heb neer gezet. keertje wat anders dan de nos :)
 

DeletedUser

Gast
De mysterieuze Amerikaanse basis Area 51 is geen geheim meer. Het bestaan ervan wordt erkend in CIA-documenten die zijn vrijgegeven, meldden Amerikaanse media vrijdag.
Volgens de documenten is de locatie in 1955 aangewezen als een testgebied voor het Lockheed U-2-spionagevliegtuig. Dat toestel werd in de jaren 50 ontwikkeld om tijdens de Koude Oorlog te spioneren bij de Sovjet-Unie en moest volkomen geheim blijven. Later zijn er ook andere geheime vliegtuigen getest, zoals de SR-71 Blackbird en het stealthvliegtuig F-117 Nighthawk.

De vrijgegeven documenten bevatten onder meer een kaart van de plek van de basis in de staat Nevada. Over het topgeheime Area 51 doen de wildste verhalen de ronde. Zo zou een in 1947 bij Roswell gecrashte ufo en zijn buitenaardse inzittenden naar de basis zijn gebracht.

Area 51, zoals het vliegveld in de geheime documenten werd gedoopt, heet officieel Groom Lake Test Site. De naam Area 51 is in de loop van de jaren synoniem geworden voor geheimhouding door de overheid.

Bron: AD
 

DeletedUser

Gast
aKz38PW_700b.jpg
 

DeletedUser

Gast
area 51 is een geheime vliegtuigbasis (niet zo geheim meer) waar er volgens de verhalen in de jaren 60 een ufo zou neer gestort zijn sins dien zijn er veel verhalen van ufo waarnemingen in dit gebied maar hier is een simpele verklaring voor de basis word namelijk gebruikt om vliegtuigen en hun wapens te testen waaronder lezer wapens door de lezers in de lucht te schieten kan het zijn dat je de illusie hebt dat er lezers uit de lucht komen in verschillende kleuren dit komt om dat het lezer licht ontleed word maar de hele strenge beveiliging is vooral om dat hier atoombomen en plutonium word opgeslagen een niet zo bekent weetje van area 51 is dat het 20X groter is ondergronds dan bovengronds
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan