• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Armand0 (-xxx-)

Armand0

Manticore
Hallo,

Ik verveel me, dus ook maar een korte introductie. Ik ben 24 jaar oud, man en woon in Rotterdam

Zo'n 10 jaar geleden (2007-2010 oid) was ik als middelbare scholier een fervent Tribal Wars speler, een ander vergelijkbaar spel van InnoGames. Nadat Grepolis tot leven werd gewekt ben ik vrij snel (ergens in 2010) op Alpha begonnen als -xxx-. Deze nickname is ontstaan uit een gebrek aan inspiratie, 3 maal 'x' was te kort, vandaar de streepjes geloof ik.

Grepolis trok me wel, maar toch gestopt omdat de combi met TribalWars minder succesvol was. Nadat ik met TW was gestopt wederom begonnen op Alpha, wat connecties gelegd en toen ergens in 2010 of 2011 het account Armand0 overgenomen. Dit account heb ik op latere werelden altijd gebruikt, maar heb op het AF ben ik onder -xxx- actief gebleven.

Na Alpha vooral naam gemaakt op Achilles, Hyperborea en Lamia. De laatste jaren (sinds ergens in 2015) ben ik nagenoeg alleen nog actief op Hyperborea. Grotendeels omdat het spelplezier wat was verdwenen, ik zelf wat drukker bezet ben en Hyperborea daarom een ideale wereld is. Dat nieuwe eindspel ga ik nog wel een keertje uitproberen trouwens!

Mijn favoriete speelstijl focust zich voornamelijk op gevechtspunten. Op Achilles ben ik tot mijn reset #1 aanvaller/verdediger/krijger geweest, op Hyperborea ben ik dat nog steeds. Deze GP behaal ik natuurlijk door rode stipjes aan te vallen en niet met behulp van dumps (ik vernam dat het omzeilen van de onlangs ingevoerde dumpregels ook populair aan het worden is, ga leren vechten knuppels!). Mijn steden richt ik zo in dat ze maximale troepen kunnen herbergen.

Op het AF ben ik graag actief om feedback te geven over ideeën en de ontwikkeling van het spelletje zelf.

Armand0

Manticore
Oei, dilemma. Groot fan van erinys, cerberussen (yep defensief), katapulten, VS, slingeraars en nog meer mythische units.

Ik ga dan toch voor de slingeraars, ze bouwen makkelijk en snel, lopen ook nog eens snel en zijn effectief. Daar heb ik toch de meeste lol van
smiley_emoticons_viking.gif

DeletedUser27170

Gast
Waarom speel je nog op Hyperborea en waarom ben je gestopt op Achilles?

Armand0

Manticore
Waarom speel je nog op Hyperborea en waarom ben je gestopt op Achilles?

Op Achilles ben ik eind 2014 gestopt. Achilles is natuurlijk een heldenwereld zonder eind(doel). Zelf, en met mij de meesten van mijn alliantie, verloor ik hierdoor uiteindelijk de motivatie. Ik heb er als #1 aanvaller/verdediger/krijger zo'n 2,5 jaar lang heel intensief gespeeld. Dat kostte veel tijd en moeite en het was uiteindelijk een constante repetitie zonder pauze: aanvallen, incasseren, opbouwen en weer aanvallen. Ik heb de WWs nooit leuk gevonden, maar ze geven een wereld wel een doel en een einde. Op Achilles ontbrak dat, en voor mij was dat reden om te stoppen. In theorie had ik op een lager pitje kunnen doorspelen, maar dat past gewoon niet bij me. Het was all-in of all-out.

Na Achilles ben ik wel nog op Lamia gestart. Al die tijd had ik ook een account op Hyperborea, maar dat was nooit heel serieus. Eind 2015 ging ik echter een half jaar op uitwisseling voor mijn studie naar Noorwegen. Toen moest ik wel stoppen op Lamia, dat ging gewoon niet werken. De wereld was toen op zich ook al wel uitgespeeld.

Hyperborea kon ik wel vrij eenvoudig in stand houden aangezien je daar maar 1 keer in de 2 weken hoeft in te loggen. De spaarzame momenten van verveling die ik in Noorwegen had kon ik me dus nog volop uitleven op Hyperborea. Nadat ik weer terug in Nederland was beviel dat me wel, en ben ik Hyperborea iets serieuzer gaan aanpakken. Nog steeds niet heel serieus, maar het is wel een fijne wereld voor een aanvallend ingestelde speler die verder niet 24/7 meer met het spelletje bezig kan/wil zijn. Op een vrije dag klap ik 200-300.000 poppetjes op mijn tegenstanders en verzamel ik lekker wat GP, vervolgens bouw ik rustig op en wacht ik rustig af tot de volgende vrije dag.

Geen geouwehoer meer met dat appje, volop nachtrust, geen TTA's, wel een heleboel schichten en spreuken, maar verder is het een heerlijke wereld nu ik wat drukker ben. Je kan er zo fanatiek spelen als je wilt, maar het is ook heel makkelijk om er gas terug te nemen (ik maak even reclame!).

Desondanks ben ik pas toch ook weer op een belegeringswereld gestart (Thebes), ergens prikkelt het spelletje dus nog wel, met als excuus dat ik het nieuwe eindspel wil uittesten
smiley_emoticons_kaffee2.gif
(maar ik ben eigenlijk nog wel fanatiek)

Bovenaan