• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Athena's Finest - Ingame alliantieplaatje

DeletedUser

Gast
1. De grootte: ingame alliantieplaatje(max. 240 x 180)
2. De speler/stamnaam die erop moet komen: Athena's Finest
3. De kleuren die je graag wilt: zelf in te vullen
4. Soort style plaatje: Iets met Athena (de godin), of geharde strijders/soldaten (de Finest), of eventueel ook iets gerelateerd aan de stad Athene waar Athena naar vernoemd is. Athena kan je ook (subtiel) laten voorkomen door haar dierenkarakter de uil te gebruiken.
5. Render: Heb iets gevonden op internet wat misschien kan dienen als inspiratie
athena-owl.jpg

Dit is de officiële uil:
owl.jpg
6. Deadline: tot wanneer ik een mooie zie
6. Beloning: Een bedankje en eeuwige roem dmv een verwijzing op ons alliantieprofiel:)
8. Favoriet tot nu toe:
2z9it8z.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
De tekst is een beetje lastig te lezen een een groot deel van het plaatje (Bijv. de achtergrond en de randen) is nog wit, ik vind het wel zo mooi als dat ook gevuld is... Ik zal m in ieder geval toevoegen als favoriet!
 

DeletedUser

Gast
2x de zelfde afbeelding, maar bovenste zonder effect op de letters, andere met. Je kiest maar welke je de leukste vindt, en of je ze leuker vindt dan wat je al hebt van Vinie. Bovenste is telkens om de volledige afbeelding mee te hebben, onderste het formaat dat je IG kan gebruiken (In dit geval 240x154).


iw3v38.png


258plpd.png

34jc8di.png


1zbarcz.png
 

DeletedUser22163

Gast
die 2de lettertype is mooier maar is het niet te donkere kleur?
 

DeletedUser

Gast
2x de zelfde afbeelding, maar bovenste zonder effect op de letters, andere met. Je kiest maar welke je de leukste vindt, en of je ze leuker vindt dan wat je al hebt van Vinie. Bovenste is telkens om de volledige afbeelding mee te hebben, onderste het formaat dat je IG kan gebruiken (In dit geval 240x154).


iw3v38.png


258plpd.png

34jc8di.png


1zbarcz.png

Ziet er echt goed uit! Ik zal het in de alliantie overleggen, maar misschien is het de moeite waard om nog wat andere kleuren te proberen voor de tekst zoals vinie15 zei (als het niet teveel moeite is).

Bedankt voor alle inzendingen tot nu toe :)
 

DeletedUser

Gast
Een van mijn alliantiegenoten heeft inmiddels wat gemaakt:

2z9it8z.jpg


Ik denk dat deze het wordt, nogmaals bedankt voor de inzindingen
 

DeletedUser

Gast
Een van mijn alliantiegenoten heeft inmiddels wat gemaakt:

2z9it8z.jpg


Ik denk dat deze het wordt, nogmaals bedankt voor de inzindingen
Die is ook echt mooi :)
Ben blij dat je nog iets gevonden hebt, had zelf geen tijd om alles af te werken vanwege mijn examens.
 
Bovenaan