• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Autisme

DeletedUser

Gast
Re: AW: Autisme

Heel veel mensen die na het stappen problemen hebben, hebben volgensmij vooral last van Kansloos Veel Alcohol Zuipen, een zeer veel voorkomende aandoening onder jeugdige personen.
 

DeletedUser12440

Gast
Re: AW: Autisme

Dat komt er wel vaak bij ja.

In iedereen zit er bijna wel een kenmerk van autisme.

Haha psycho-educatie heb ik ook gehad beetje onzin.
Al die behandeling word je ook ziek van :p
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Autisme

Dat komt er wel vaak bij ja.

In iedereen zit er bijna wel een kenmerk van autisme.

Haha psycho-educatie heb ik ook gehad beetje onzin.
Al die behandeling word je ook ziek van :p

Inderdaad ;) Ik heb TOM training gehad, Heeft amper iets gedaan...
 

DeletedUser12440

Gast
Re: AW: Autisme

TOM training ?
Daar heb ik nooit van gehoord.
 

DeletedUser12440

Gast
Re: AW: Autisme

Ooh dat is echt voor de jongere.
Ik ben zelf eerst vanaf me 8ste tot 18de behandeld voor odd adhd en agressie daarna kwamen ze er pas achter dat het pdd-nos was.
Anders had ik dit misschien ook wel gehad
 

DeletedUser12440

Gast
Re: AW: Autisme

Ik heb nu ondetussen 11 jaar behandeling en begin steeds weer bij nieuwe dingen ben ondertussen al gepromoveerd naar parnassia.
Heb allemaal geen zin.

Ik vind dat niet vreemd er zijn aardig wat autistische jongens die moeilijk contact kunnen maken met mensen en vooral dan met bijvoorbeeld vrouwen.

Jaa ik ken het heb zelf ook al een aantal keren moeten aangeven dat ik geef 5 meer ben.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Autisme

Hahaha, Leuk om te horen. Ik ook vaak zat. Mensen willen dat dan in het begin ook niet snappen. Ik heb het voor mijn mentor zelfs uit moeten tekenen:rolleyes:

Tevens heb ik geen moeite met contact maken (Jeey) En ben ik dan ook erg gelukkig met mijn RL leven, Mijn vrienden, En mijn vriendin :)
 

DeletedUser12440

Gast
Re: AW: Autisme

Klopt zwaar irritant is dat :p

Ik heb meer moeite met contacten onderhouden dan maken maar dat komt ook omdat ik gewoon een beetje klootzak ben ^^
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Autisme

Diep van binnen herken ik dat ;)

Ooit (Zeer zeldzaam 1x per 3 maanden denk ik) een schorsing vanwege grappen die te ver gaan... Dingen met kokosnoten met andere inhoud etc...

Ik houd daarom ook dagelijks contact met al mijn vrienden. Anders ga ik het uitstellen en eindig dan... Och je kent het vast
 

DeletedUser12440

Gast
Re: AW: Autisme

Haha ik heb het wat extremer ben van 3 scholen af geschopt en 20 maanden binnen gezeten omdat ik niet aardig was tegen iedereen :p

Dat had ik zelf eerst ook maar daarna had ik geen kans meer om nog contact te houden met iedereen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Autisme

uhhhmmmm, Discussie tussen 2 mensen? :rolleyes:

Maar idd. Da's niet zo mooi :s, Ik kan ooit het randje opzoeken maar that's it.
 

DeletedUser12440

Gast
Re: AW: Autisme

Lijkt het wel op he :p

Zeker niet mooi, Dat moet ik nog leren ik ga juist net over het randje.
 

DeletedUser12440

Gast
Re: AW: Autisme

Hahaha goed plan ;)

Je hebt teveel pm's dus kan je niet terug pmen

Skype:tds070 gewoon als het goed is ;)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Re: AW: Autisme

Vindt het wel raar. Ikzelf ken niemand met autisme, maar hier zijn er dan weer een heleboel. :confused:
Ik vind zoiezo dat schelden met ziektes( niet slecht bedoel) zielig is. Net zoals je ook niet moet schelden met kanker.
 

DeletedUser12440

Gast
Re: AW: Autisme

Ik ken er sowieso een boel ^^
Daar ben ik het niet mee eens maar kan het wel begrijpen.
Ik zelf heb vrijwel in elke zin kanker zitten maar dat gebruik ik dan niet als de ziekte of scheldwoord maar als woord of zin versterker.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Autisme

Meestal leren mensen dat wel af als ze iemand die dicht bij ze staat hebben zien wegrotten door kanker. Helaas is het inlevingsvermogen om het voor die tijd te snappen teveel gevraagd voor veel mensen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Autisme

Ik ken er sowieso een boel ^^
Daar ben ik het niet mee eens maar kan het wel begrijpen.
Ik zelf heb vrijwel in elke zin kanker zitten maar dat gebruik ik dan niet als de ziekte of scheldwoord maar als woord of zin versterker.

Jij vind het vast ook niet fijn als anderen schelden met autisme. Dan kun je vast ook wel begrijpen dat anderen het niet fijn vinden als jij kanker gebruikt, of het nou als scheldwoord is of als zin versterker. ;)
 
Bovenaan