• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Autisme

DeletedUser12440

Gast
Ondervind er weinig problemen onder met odd en klein beetje adhd erbij :p
 

Araluen

Manticore
Autisten zijn gewoon rare mensen :p

tja, dat kunnen we niet volledig ontkennen.

in mijn klas zit ook iemand met autisme en het is nog best erg ook. het is best even wennen en in de omgang moet je je wel even aanpassen, maar het went en hij lijkt zich redelijk goed aan te passen. hij wordt steeds actiever, ook. in zijn eerdere jaren op deze school heeft hij vrienden kunnen maken (gelukkig, je ziet er ook genoeg alleen zitten). die vriendengroep wordt goed behouden, waardoor hij zich thuis kan voelen. er moet aandacht gegeven aan autisten en in zekere zin moet je ze ook alleen laten, zodat ze zich zelf kunnen aanpassen aan de klas, op hun eigen manier. zeg ik nu iets doms, of. . .?

ik scheld in ieder geval nooit, dus over 'autist' als scheldwoord kan ik niet zo veel zeggen.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind autisme niet echt een ziekte ik vind dat het gewoon een deel is van je karakter en denken.
Ik heb zelf ASS (autisme spectrum stoornis) . Het enige waar ik een probleem daarmee heb is dat ik elke week naar de psycholoog moet.
 

DeletedUser12440

Gast
Jij ook?
Precies heel veel mensen hier met autisme... ;)

Auti's nemen de wereld over jongen ! :p

Maar helaas zitten er ook min punten aan een vriend van mij is heeft een zwaardere vorm van autisme en ze ouders konden er niet mee omgaan en toen is die maar vast gezet vanaf ze 12 tot ze 21
 

DeletedUser

Gast
Auti's nemen de wereld over jongen ! :p

Maar helaas zitten er ook min punten aan een vriend van mij is heeft een zwaardere vorm van autisme en ze ouders konden er niet mee omgaan en toen is die maar vast gezet vanaf ze 12 tot ze 21
En ik dacht dt ik slechte ouders had omdat ik geen playstation kreeg... :/
 

DeletedUser20956

Gast
Auti's nemen de wereld over jongen ! :p

Maar helaas zitten er ook min punten aan een vriend van mij is heeft een zwaardere vorm van autisme en ze ouders konden er niet mee omgaan en toen is die maar vast gezet vanaf ze 12 tot ze 21

Dat gaat tever, vastgezet van je 12e tot je 21e..
 

DeletedUser

Gast
Ik ben ook autistisch(heel klein beetje, maar het gaat om het idee.) Trekt dit spel nou zoveel 'autisten' aan of ligt het aan mij?
 

DeletedUser20586

Gast
Leuke vraag: waarom zijn er op het Grepolis forum enorm veel autisten?
 

DeletedUser

Gast
Leuke vraag: waarom zijn er op het Grepolis forum enorm veel autisten?

Dat is niet eens zo'n moeilijke vraag, dit is een topic over autisme waardoor je in dit topic geen goed beeld krijgt over het percentage van autisten maar ook omdat een groot deel van de autisten zich graag van de echte wereld afsluit wat met dit soort spellen makkelijk gaat.
 

DeletedUser20586

Gast
Hmm, toch is het vreemd. Als ik dit topic lees zijn het er best wel veel.
 

DeletedUser

Gast
Hmm, toch is het vreemd. Als ik dit topic lees zijn het er best wel veel.

dit topic is idd veel omdat mensen met autisme aangetrokken worden over een toppic over hetgene dat zij hebben omdat ze er in de echte wereld vaker (bijna) alleen voorstaan omdat er op school of in de buurt minder mensen die het hebben of die er openlijk voor uitkomen dat ze autisme hebben maar als je op de rest van het forum en in het spel zou kijken zou het percentage autisten dat je tegen komt lager zijn dan in dit topic
 
Bovenaan