• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag awards

DeletedUser26313

Gast
hoi,

ik weet niet of dit een bug is of dat het aan mij ligt maar
maar op mijn stadsmuur staat dat ik als aanvallen 9.5k troepen heb gedood en als verdediger 31k troepen hoor ik niet de award te krijgen dat ik 25k troepen heb verslagen?

DeletedUser19428

Gast
hoi,

ik weet niet of dit een bug is of dat het aan mij ligt maar
maar op mijn stadsmuur staat dat ik als aanvallen 9.5k troepen heb gedood en als verdediger 31k troepen hoor ik niet de award te krijgen dat ik 25k troepen heb verslagen?

Het gaat niet om het aantal punten gevechtspunten wat je behaald, maar om het aantal eenheden wat je verslaat.
Voorbeeld:

Je sloopt 45 manties die leveren je 2025 gevechtspunten op maar voor de award zijn het maar 45 eenheden die je verslagen hebt.
Dus het is best mogelijk dat iemand die minder gp heeft gehaald, maar meer eenheden dan jou heeft verslagen de award wint.

Het is wel een beetje krom, maar helaas waar.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21690

Gast
Denk dat hij doelt op de award onverbiddelijke vechter.

Niet zeker hoe het aantal eenheden voor die award geteld wordt maar neem aan dat het aantal eenheden verslagen als aanvaller op je muur wel klopt maar als verdediger niet. Zou kunnen dat hij net zoals bij deffer v/d dag enkel uitgaat van troepen die doodgelopen zijn op een stad van jezelf en niet het aantal eenheden dat je verslaat door een maat te ondersteunen.

DeletedUser26313

Gast
o oke want ik heb de award heroische dood (10000 troepen ondersteund en overleden)

dan denk ik dat ik mijn antwoord heb, bedankt!

Bovenaan