• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goedgekeurd Awards

Ben je voor of tegen dit idee?

• Voor

Stemmen: 15 88,2%
  • Tegen

Stemmen: 2 11,8%

• Totaal aantal stemmers
    17
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Imperator.

Gast
De nieuwe awards mogen wat mij betreft een beetje gefinetuned worden

De aantallen zijn in mijn ogen veel te laat. Mijn idee is om of de getallen hoger te zetten, of extra awards toe te voegen.

Om maar een voorbeeld te geven, de laatste award bij het doden van zwaardvechters stopt op 49.400 stuks

Nou... de erkenning is een stuk leuker als spelers een award krijgen als ze bijvoorbeeld 1.000.000 zwaardvechters doden.

Dus graag alle aantallen wat naar boven halen of extra awards toevoegen, geeft veel beter weer wat een speler echt bereikt heeft

Kusjes

Persoonlijk ben ik een voorstander maar ik denk dat de aantallen dat je moet behalen voor een award een schatting op het gemiddelde behaalde is zodat mensen die zonder goud spelen of niet zeer ervaren zijn ook zo'n awards kunnen behalen.

Imperator.

Gast
Persoonlijk ben ik een voorstander maar ik denk dat de aantallen dat je moet behalen voor een award een schatting op het gemiddelde behaalde is zodat mensen die zonder goud spelen of niet zeer ervaren zijn ook zo'n awards kunnen behalen.
De award van nr.1 van de wereld kan iemand zonder goud toch ook niet halen?

Het zijn net gevechtsawards die spelers zonder goud ook kunnen halen

Jaspenia

Mentor
Voor.

Nee, want het idee is juist dat het halen van zo'n award een prestatie is.

Niet dat iedere willekeurige dusdavid het toch wel haalt zonder er echt iets voor te hoeven doen

Voor, sommige awards zijn idd heel laag, gemakkelijk te behalen als je er je zinnen op zet. Lijkt me wel leuk en een hele prestatie als je zo'n moeilijke award binnen kan halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.